Friday, September 29, 2006

Yang Saya Suka di Bulan Ramadhan

Saya sedang berpoye-poye sementara menunggu kerja masuk. Mau menyudahkan entry orang yang mengetag saya. Boleh diguna tak perkataan begitu? *Maaf DBP*

Apa Yang Saya Suka Bila Ramadhan?

  • Saya suka korek hidung.
  • Saya suka muntah.
  • Saya jadi pelupa, tiba-tiba biskut dah dlm mulut.
Tipu-tipu. Sumpah saya tak buat macam tu. *sengeh*
  • Saya suka bila ramadhan, semangat mau habiskan quran 30 juzuk.
  • Tiba-tiba saya jadi aktif di dapur.
  • Rajin bukak radio RTM xpun TV1.
  • Dengar Iklan Pak Mat Songkok.(kalo kt ipoh)
  • Saya suka bazaar Ramadhan, tapi tak suke kalo terlampau ramai. (saya tidak gemar tempat yang terlalu ramai org.)
  • Dapat jimat duit...lalalala..
  • Yang penting, ini bulan Ibadat, semoga saya dapat beribadat dengan tekun dan jayanya. yeahhhh..
Nota: Selamat Berbuka dan Selamat Bersahur.

No comments: