Friday, September 15, 2006

ID baru

Perkara ini sudah hampir sebulan. Saya patut beritahu sejak awal tp malangnya keadaan begitu dengkikan saya kerana bila saja saya hampir menyudahkan ayat, tiba-tiba internet down atau blackout atau server down. Saya berputus asa mau memberitahu keadaan sebenar. Biarlah saya dipersalahkan. Aku rela. *hiks..*

Tiba-tiba hari ini datang semangat baru. Semangat mau memberitahu perkara sebenar. Semangat seperti aura ina bekas tunang mawi yang mau mengimbas kenangan lama walaupun pihak lelaki sudah tidak ambil pusing.

Saya sudah tidak lagi menggunakan akaun kriesz_gti@yahoo.com.
Akaun itu sudah berkubur.
Saya tidak kuburkan dengan sengaja.
Yahoo yang sudah menamatkan tempoh penggunaan akaun itu dengan serta-merta.

Jika dilihat status YM saya yang menyatakan saya online, itu bukan kerana saya menipu.
Itu kerana saya sudah membina akaun baru iaitu kriesza@yahoo.com
Untuk orang-orang yang menyangka saya sudah mensetkan permanent offline untuk mereka, itu tidak benar sama sekali.
Sila add saya untuk kita bersembang kembali di dalam YM dengan ID baru saya yang lebih sugar bugar.

Nota : Jumpa di YM ek..

1 comment:

Anonymous said...

kalau boleh simbol @ tu gantikan dengan "at" ke "kat" ke "di" kalau tulis email penuh camtu kompem inbox penuh ngan spam nanti.hehe.