Friday, September 29, 2006

Saya Minta Maaf

Sebelum saya kesuntukan masa. Sebelum saya dihambat kerja, baik kiranya pagi yang hening ini saya menggunakan medium blog untuk pohon kemaafan dari seseorang.

"Saya mintak maaf berbanyak-banyak maaf. Saya sendiri tidak sangka untuk semalam saya dibebani kerja yang membuatkan saya terpaksa pulang untuk waktu yang tidak sepatutnya. Tidak perlu saya nyatakan lagi sebab-sebab yang seterusnya kerana sebarang sebab mungkin dikira alasan yang sengaja saya reka walaupun bukan rekaan semata-mata.

Matlamatnya di sini, maafkanlah saya. Memang saya yang bersalah. Bukan bola itu yang salah. *sila tonton Gol n Gincu*. Jika tidak cukup dengan kemaafan itu, sila dengar saya menyanyi ek. Saya mau menyanyi semalam tapi lihat muka yang masam dan kelat buat saya menyimpan suara, bimbang sedang menyanyi saya disergah dan hujan pun turun dengan lebatnya. Eh, saya mau menyanyi ni.
1
2
3

Maafkan saya..jeng..jeng..jeng..
Maafkan saya..jeng..jeng..jeng..
Maafkan saya..maafkan saya..

Nota: Semoga dimaafkan..{pray}

No comments: