Monday, January 16, 2006

Hari nie aku xde kerja..kerja aku surf..surf n surf..lepas tue chatting dgn alang..email dgn rusdy..isk..isk..lelame camnie bleh menambahkan kebluran aku yg memang blur. Orang lain dgr maybe seronok..kerja tak seberapa..gaji jalan..leh tenet sesuka atie..Cuba duduk kat tempat aku, tau le camne rase kalo semedang xde kerje..aku rindukan kerja2 bz aku yg setakat minggu lepas je bz..lepas je cuti raya ajie..aku dh xde kerja..Elo..elo..sesape ade kerje kosong yang gaji agak leh diterime bersesuaian dgn kerje...bgtau aku ek..sebelum lelame aku bukan je blur..otak jd tepu terus..
Apa yang aku nak dalam hidup sebenarnye?banyak..banyak sgt..tercapai tak tercapai tue yang belum tentu..
Nak buat list?xyah arr..aku malu..hihihihi..kang tak tercapai kene nyuruk bawah meja..KAt sinie aku nk announce ek:

1)Utk yang nk mengembangkan silaturrahim..SELAMAT BERKENALAN..xyah malu-malu.xyah segan-segan..seumur idup aku x penah makan orang..aku makan ayam goreng je..nyum..nyum..

2)Utk yang callin2..sorie arr kalo terase aku mcm malas nk melayan..time call tue x betul..aku nie penyegan sikit kalo ade org call mase sedare-mare..abang..kakak..mak..abah ade sekeliling aku..kalo ade tempat lain bleh lari..aku lari dulu..sbb xleh lari..so aku ckp mcm nak xnak je le..bukan sumbunk..tp pemalu..pelik tak dgn peel aku nie?hihihih..nk wat camne..kalo call time aku tgh golek2 atas katil..2 jam pun aku leh layan..hahahhaha...

Kalo ikutkan..aku rase mcm byk mende nk update..tp bila bukak blog..mesti rase mcm kosong sekosongnya..aku dah kene penyakit tepu nie..iskkkkk....

No comments: