Tuesday, January 17, 2006

5 Mende Yang Aku Tak SUke time Bawak keter..

Pagi nie bawak kereta dengan senang hati..takde jem, takde kereta lembap yang amik line kanan. Huhuhu..suke..suke..hatii rase lapang jer.Mende-mende aku tak suke kalo bawak keter, meh aku buat list.

1)Bila traffic lite tue ijau,ngam-ngam aku tgh pecut bajet leh lepas, sekali die punye lampu kuning cepat gilerk n bile aku sampai je kat garisan tue, lampu dah jadi merah. Nak break mmg cari nahas arr..nak teruskan kalo ade pak polisi mmg kene saman.

2)Ade kete lembap ikut line kanan. Nak kasi "high bump" x sampai atie..dah le kete aku kecik je dibandingkan dgn kete yang lembap ikut line kanan. Kalo nak jaga keter sgt, ikut lorong kiri ar..

3)Jem gilerk sampai stuck xleh gerak-gerak..time nie rase mcm x keruan. Rasa mcm nak keluar dari kereta n jalan kaki. Lagi cepat sampai.Tapi kereta tue xkan nak biar situe. Kalo ade mende urgent nk buat, rasa mcm nak nangih tp dalam hati je le. Yang luarannya nyanyi kuat-kuat sampai org sebelah pandang-pandang. Bukan org sebelah dalam kereta yang sama tapi orang sebelah kiri dan kanan dalam kereta yang berlainan.

4)Jalan besar gila., lengang gila tapi rules kene bawak 50km/j. Siap ade polis-polis jaga kat tepi. Kalau tak caya datang Putrajaya.

5)Kene duduk belakang lori ke sebelah lori ke..ARGHHH...seriau sebenarnye. Mula le imaginasi karut marut timbul.

No comments: