Monday, January 16, 2006

Apa aku buat dalam mase seminggu yang lepas?

ISNIN - kerja..kerja..bz gilerk..nk siapkan kerja sebelum cuti..

SELASA - balik raye mcm x raye..layan tido sampai pukul 11 baru bangun..kalo dah tido pun kul 4 pagie..

RABU - 1st time aku bwk kete auto..bawk dgn jayanya sampai kene sound dgn kazen.."sampai surat saman..aku kasik kat ko nanti"..huhuhu..aku mmg xleh pegang streng..automatik rase mcm nk speed..JGN SURUH AKU BWK KETE KORG

KHAMIS - Pegi interview..erm,aku jumpe boss die,dlm otak dh set,aku xmau kerja nie..sorie alang..start jumpe MR.Goh,
sembang2..semakin aku sembang..dalam hati aku makin kuat ckp aku xmau kerja nie..(akukan penurut kata hati).
Hilangkan tekanan dgn tgk wayang(kingkong..syahdu)..lepak kat secret recipe..

JUMAAT- Pergie kerje balik..kenape aku xnak mintak cuti?duduk rumah lagie buhsan..baik kerje..ade internet free..^_^

SABTU - upgrade Touch n Go..layan wayang lagie..The Wig plak..thanx suen..temankan aku skali lagie..hihihihi..tp tensenkan
ade suara latar kat blkg..aku baru je nk pikir jln citer..sibuk org blkg tolon citerkan..lenkali kite kene makesure..xde
penglipurlara kat blkg..

AHAD - Tak penah sepanjang aku kerja..aku lepak kat umah weekend..bace novel..(PUT punye ek..)..ehehe..layan DVD..
pontianak harum sundal malam 2..aku tgk..aku tido..aku tgk..aku tido..huhuhu..dobi baju aku..okies arr..ade org
gaji JEPUN..sonot gak duduk umah nie ekk...hihihhi..tp buhsan..

iskk..x menarik sungguh rutin aku..kene cari rutin harian lg best nie..

No comments: