Monday, November 17, 2008

Maafkan Saya

Entry meghoyan buat saya jadi bz pagi tadi.
Saya onkan ym,
Semua pakat-pakat tanya,
Apakah yang telah terjadi.

Terima Kasih kawan-kawan.
Tiba-tiba saya rasa bahagia.
Masih ramai yang sayang rupanya.
*Bajet macam bagus*
hahahhaha...

Tapi ada yang tak puas hati.
Sebab dikata jadi punca diri ini meghoyan.
Jadi saya buat sidang media.
Ala-ala bajet macam Kakak Siti.

"Saya dan dia tiada apa-apa yang terjadi.
Biasalah cubit-cubitan dalam perhubungan.
Lebihnya, dek kerana meghoyan saya,
Dia terluka kerana mulut bisa saya.
Oh, bukan dia juga yang terluka.
Acu dan ayang juga tersentap penangan saki baki ilmu laser di sin ro alif ta alif.
Maaf Bulan.
Maaf acu.
Maaf ayang.

Dengan rendah dirinya,
Saya pohon ampun pada anda semua.
Tapi sebab entry ini khusus untuk Bulan,
Saya lebihkan cerita Bulan. ye.
Sebab acu n ayang saya dah komen panjang berjela.
Kalau rasa permohonan maaf ini masih tidak mencukupi,
Sila kontek daku di YM, email atau contact saja. 019-****234.
Untuk paksa saya buat entry permohonan maaf seperti Bulan paksa saya buat entry ini.
Hahahah.. sorry,gurau je..ini bukan paksaan.
Ini ikhlas.

Cumanya,
Saya sisipkan lagu Kakak siti ek.
Walaupun saya bukan peminat Kakak Siti.
Dengar di radio pagi tadi,
Tiba-tiba rasa macam nak letak kat sini.

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

(Korus)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Satu yang ku mahu
Ku wanita...
Yang hanya perlu kau fahami


p/s:
Terima Kasih sekali lagi yang bertanya khabar.
Mengirim kata semangat,
Saya Sayang Anda Semua.

Walaupun saya sering menjadi Kaunselor rakan-rakan.
Tapi ada masa, cik kaunselor pun perlukan kaunseling jugak.
Maklumlah,
Kereta pun kalau asik guna je kita kena serviskan.
Barulah boleh kasik output bermutu.
Tapi janganlah pikir saya tak daya mendengar dah.
Yang mana saya tolong,
Saya tolong.
:D

6 comments:

arsaili said...

salam..isk2 sabar2 yer..moga semuanya baik2 belaka

quiet quiet potato filled said...

angahhhhhhh

ayg xdela marah or sentap angah..huhu..ayg cuma carik alasan nk angah belanja. hehehe.

maafkan ayg juga ttg jwb posting aritu..ayg memang emo. ni nk cuba jadi kuat mcm angah n alang. kuat kuat kuat kuat. pas ni ayg xnk sentap2 dh. nk masuk alam pekerjaan kena kuat kan angah? jom acu, kite g jogging kasik stamina (erk..ade kaitan kan?)

yg ayg stop tenet jap smlm bukan sbb angah taw. sbb ayg nk konsentret keje bertimbun ni ha. hari ni dh kembali. tetiba baca entry ni, rase berslh pulak pd angah. huhuhu. jd punca meroyanan angah. ayg mintak maap..ayg blanje milo ais satu n aiskrim milo nak?

dh, jgn tensen2 lagi. angah dh tgk 'we got married'? korea nye reality show. besttttt.:)

dijahsaad said...

angah......take care tau :BIGHUG:

ps: suka baca komen2 ayang yg panjang lebar mcm buat entry....

zura lias said...

arsaili,
yeahh..thanx..sabar separuh imankan.. :D...

ayang,
angah pun setuju dgn acu..suke nk bace komen pepanjang ayang sbb ayang dh tutup blog.. :=( ..x dpt bace entry..bace komen pun jd le..ehehehe..
erm..tp angah pun x sekuat mana tp cube jd gagah perkasa..kite org pisceskan sgt sensitif..tp kite pandai berpura n pendamkan ayang..hiks..opss..jogging..sile..sile..angah xleh jogging..nnti semput..*alasan malas nk berjogging,tp kalo ajak men badminton ke..squasy ke..tennis ke..angah sukerk..jomm..ayang terrer men pingpong kan..leh men sesame.. *ape angah merepek nie..sbb nk celen komen pjg ayang*..hahahaa

tak..tak..ayang bukan punca kemeroyanan angah..xde sesape pun jd punca..angah mmg suke test skill meroyan angah..hahaha..menjadik ke x menjadik..hiks..

tp kalo nk blanje milo ais..angah sukerk..tp eskim xmo eskim milo..nk eskim drumstick..yg classic punye..perisa coklat..nestle punye brand..*demand*..hahahaha...tu peberet angah tu kalo tensen or happy.. :D

ohh..manyaknye angah kene tgk..kene wat list nie mane satu angah nk tgk..hahahahha..thanx ayang..

p/s: rajin2 le bg komen pjg2 nie..wat lepas rindu..angah mc..so..ade manyak masa nk reply..hiks..

zura lias said...

acu,
thanx..thanx bebyk..atas kata2 sokongan..semangat..acu pun take care.. ::Big Hug:

p/s:angah pun suke komen ayang pepjg.. :D

ak_0143 said...

huhu
tiba2
terbayang
kak zura nyanyi lagu ni
sambel pakai baju macam siti kat anugerah skrin hari tuh
hahahaha