Sunday, November 23, 2008

7..7..7

Ini tag dari cik hajar.
Edisi tag pulak.


7 fakta tentang saya (rasa macam dah selalu bagitau,jawapan len plak kalini)

1. Saya sangat sensitif.
- Selalunya orang tak perasan saya sensitif. Selalunya saya lebih dianggap orang yang tiada perasaan.
2. Suka membaca.
- Makan buku, toilet buku, tidur buku. (tapi sejak jadi pengguna celcom, tak kot, tidur telepon) *wink..wink*
3. Suka bau hujan kena kat tanah.
- Selalu diulas, malas nak cerita panjang lebar.
4. Suka tengok bulan.
- Bukan bulan "itu" sahaja, Bulan di atas jugak.
5. Kurang gemar bershopping.
- Saya hanya membeli belah bila saya rasa saya perlukan barang itu.
6. Tak suka tempat crowded.
-Bila di tempat sesak, saya jadi sesak napas. Lebih rela melepak di satu sudut sambil lihat orang lalu lalang.
7. Pemendam
- Saya lebih suka memendam dari bercerita. Tapi kalau cerita bukan tentang perasaan saya, saya sukerk. :D

7 perkara menakutkan saya di dunia

1. Bila hilang iman di dada.
- Mintak dijauhkan.
2. Menjadi orang glamour atau orang penting.
- Saya lebih suka low profile.
3. Kehilangan orang tersayang.
- Tak dapat digambarkan bagaimana perasaan ini.
4. Duduk kat tempat gelap.
- Imaginasi saya sangat tinggi.
5. Bila saya hilang kepercayaan.
- Bila saya tidak percaya, sampai bila-bila saya susah mau percaya walaupun dah takde dusta.
6. Ular di depan saya.
- Taktau apa nak buat dah.
7. Jatuh dalam air.
-Saya tak pandai berenang, takut mau belajar, takut nak belajar.

7 lagu buat masa sekarang (ni den lomah nie,lame tak layan lagu)
Tapi sib baik petang tadi layan lagu kat winamp.

1. Unintended - Muse
2. Tentang Seseorang - Anto Head
3. Aku(rangga) - Dian feat ramma
4. Denting - Kakak Melly
5. Suara Hati Seorang Kekasih - Kakak Melly
6. Dimana malumu - Kakak Melly
7. Demikianlah - Kakak Melly

*peminat lagu kakak melly*

7 perkara selalu sebut

1. Manyak arr..
2. Bengongg..
3. Eekeleh..
4. Ape nie..*mendecit*
5. Suka ati je cakap camtue..
6. Bimboo...
7. Awakku..Sherrmoku..

7 perkara yang amat bernilai

1. Dirahmati Tuhan
2. Dikelilingi orang tersayang.
3. Masih bernafas.
4. Dapat jumpa Bulan
5. Handphoneku.
6. Internet.
7. Kereta

7 pertama kali dalam hidup saya

1. Boleh membaca.
- Habis buku anak tiri sampai lunyai semata-mata tak puas hati, pencerita-pencerita dah pusingkan cerita dalam buku tu semata-mata sebab penat asik 14x suruh bacakan buku tu je.
2. Pandai kayuh basikal.
- Selepas lutut luka, berjaya akhirnya.
3. Berjauhan dengan keluarga.
- Perasaan - No comment. Takleh cerita lelebey. Hiks..
4. Beli kamera masa sekolah menengah.
- Guna duit sendiri. Bangga sesangat. Hakhakhak..
5. Beli walkman masa sekolah menengah gak.
- Semata-mata nak dengar radio memalam.
6. Masuk panggung wayang.
- Tupun sebab dapat tiket free tengok cerita perang.
7. Boleh bawak kereta.
- Tak berminat bawak kereta, takut nak bawak kereta. Sekarang dah menjadi pemandu yang berjaya. :D

7 orang bertuah menjawab tag ini

Ni pun lemah gak ni. Tak tau nak tag sesapa.

1) :: *_* ::
2)Acu
3)Alang
4)Kak Meen
5)Kamal
6)ween
7)Diya (diya x suke buat tag pun..akak nak kasik gak..xpe kalo x wat pun..hiks)


7 comments:

diya said...

adesss. kena tag jugak. huhu. tp klw diya dh jwb tag ni, kena jwb gak ke? hehe.

btw, yg fakta ttg diri akk... diya rs dh byk akk wat tag psl tu. diya sndiri dh blh hafal fakta2 ttg akk :D

owh. cuma satu, akk tak suka tpt gelap? maksudnya, akk tak suka blackout lah ye? diya suka blackout, sbb bleh main tiup2 lilin. hehehe

yOnnA said...

akak sgt sensitif? :o
wow..

seriusly i dont expect that :)

biase la pandangan org yang x kenal betul2 kan hehhe

Adry said...

huhu... banyak info baru ble tau dari tag.. hehe

Hajar said...

hehe. thanks sudi buat. sori, lama x menyinggah. x berkesempatan. :D

"5. Kurang gemar bershopping.
6. Tak suka tempat crowded.
7. Pemendam."

ahaha, nmpknya 3 item ni mmg sama la kita. :D

meen said...

rasanya 7tahun lepas dah buat dah tag ni hahahah...hmmm..7 fakta tu dah sama dah ngan kak meen..so boleh dipendekkan la kot soklan tag ni...

ak_0143 said...

adeh!
tak mo2
nak tubuh persatuan blogger benci tag!
argh!!!

:: Cikgu Wiween :: said...

bulan yg mana satu zura suke tgk tu?? kekekek :p