Monday, November 17, 2008

Di Tagged Oleh Kak Meen

Nak jawab tag Kak Meen.

1.Take a recent picture of yourself
2. Dont change clothes. Just take ur picture.
3. Post that picture with NO EDITING
4.Post this inscruction with ur picture
5. Tag 10 people to do this.

Sebab tag ni kene bubuh gambar, zura sanggup balik kerja bergegas amik gambar dengan enset cap ayam semata-mata sebab kak meen. Baik tak zura?Hahahah...
Kak meen, milo ais satu. Kasik kaw punya..heheheh..



Gambar ni diamik untuk tujuan testing adakah masih boleh menjadi model remaja. Oh, masih boleh. Masih nampak 18 taun. Haippp..sapa wat aksi nak muntah tu?



Ini gambar paling dekat. Khas untuk kak meen,Apa saja untukmu. *Beli jiwa semata-mata nak dapat milo ais satu. Opss, kalau bulan nak kasik milo ais, kak meen kena kasik ayam tandoori..okies..*

-Kantung beg di bawah mata tu, kerana saya berjaga malam demi mentelaah cerita masa depan.
-Kembung-kembung di pipi tu, hanya ilusi optik semata-mata.


Saya sudahi tag ini dengan P.E.A.C.E.
Muka yang nampak tak bermaya harap dimaapkan sebab gambar ni diamik sejurus saya balik dari kerja,dari 5.40 membawa kepada 7.10 malam. Maka haruslah seperti muka tiada seri.

*Chiiwah..macamle kalau tak harung jem, sibuk nak bermakeup*

p/s: Tag hajar saya bawak esok hari ye. Ada sesapa tag saya lagi? Sila beritau takut saya lupa. Maklum le saya ini ada sindrom STML. :D

9 comments:

Teman said...

Mungkin gambo kurang bermutu akibat model yg kurang bermutu juga adanya....

Kujie said...

wahhh..tomeinya dia...

zura lias said...

teman,
itu ayat orang cemburu.. :P

kakjie,
en temannnnn..tgk..dh ade bukti arr..hahahaha..*thanx kakjie..tp comel tu maksudnye gumuk..sy gumuk..waaaaaaaaaaaaaa...*

MZ said...

ni gambar kontrol ayu je :p
*alhamdulillah .. aman damai semuanya moga berkekalan*

zura lias said...

pokcik,
erk..erk..bukan ar..*shy..shy*..insyaAllah..doakan le ek pokcik.. :D

meen said...

zuraaaaa...ni cayang lebih ni..hiks. Nah milo ais satu sama tandoori ayam...k.meen punya tandoori ikan sama teh tarik..jom makan kat meja bawah pokok yg nampak samar2 cahaya 'bulan' tu...

..ilusi optik sungguh la tang pipi tu kan..hehe

apapun..sebab zura buat tag ni demi k.meen, akak anugerahkan lagi satu tag..hahahh lariiiik

diya said...

diya rs kan, klw kita jalan together2 , msti org ingat diya lg tua pd akk. huhu. lesung pipit akk tu yg penting. ngehhh :D

zura lias said...

kak meen,
tandoori ikan?sedap ke kak meen?x penah try..nnti kak meen blanje ek..hikss..bwh2 samar bulan..sambil tgk bulan terang..kene mkn time pertengahan bln Islam le cenggitu..hikss..

haa..nampakkan..ilusi optik semata-mata..ahakz..

opss..ade tag lg..arie nie zura try wat ek.. :D

diya,
ehehee..tu akak sukerk tu..leh terkinja-kinja dgn umur baya diya..pss..kalo akak pakai suar jeans+t-shirt je..org ingt akak dak skolah lg.. :D.. *mode peghasan abih*

ak_0143 said...

ohoho
itu ilusi optik...
beta kene check mata nih!
haha