Thursday, July 19, 2007

Kadang-kadang

kadang-kadang,org taknak jage ati kite..mcm kite jage ati org..kan..


kadang-kadang,kite kecik ati,


kadang-kadang kite terase,


kadang-kadang kite mkn ati,
tp org x pedulik pasal kite,kan..


kadang-kadang kite rase nk lari jauh,
tp kite tau tu bkn jln penyelesaian.


kadang-kadang kite kene telan semuanye walaupun susah
sbb kite xde pilihan..kan..




Kadang-kadang,semuanya kadang-kadang.

10 comments:

MZ said...

kadang2 kita raser tader pilihan. sedangkan kita punya pilihan itu. err ... kadang2 bukan kadang2. tapi setiap masa dan ketika.
kita memilih seolah2 tader pilihan, sedangkan kita ader. tanpa menyedarinya .. kita merasa kecewa dan sengsara. seolah2 kita terpaksa.
sekiranya kita sedar dan mengakui itu memang pilihan kita yg ikhlas, maka hati dan bibir akan tersenyum bahagia. tercapailah taraf makrifat ...

MZ said...

errr ... sedang pak cik cuber berfalsampah seketika pak cik luper bertanyer, siapakah gerangan nya yg melukakan hati si wanita berpipit ini? tunjuk kan pader pak cik. bleh pak cik war2kan dan cadangkan pada DYMM Sultan agar si dia yg kijam itu di buwang negeri.

zura lias said...

hihiihih...wanita berpipit??haahahhaha...lawak le pokcik..erm..xde sesape le pokcik..sesaje bubuh entry senirik..*cube menyorok dari pokcik padahal pokcik dah tau*...hikkss..mekasey pokcik..

.::{ uMIe }::. said...
This comment has been removed by the author.
.::{ uMIe }::. said...

kadang2 org nak kita jagi hati diorang.. tapi kadang2 mereka dengan sewenang2nya menyakiti hati kita

kadang2 kita terpaksa ketepikan ego dan memaafkan mereka yg telah menyakiti hati kita.. tapi kadang2 mereka langsung taknak bercakap dengan kita pun bila kita TERbuat salah.

kadang2 hati manusia nie sukar tuk difahami... kadang2 begitu.. kadang2 begini.. iks.. bosanlahh.

faisal said...

hehee, penat gak nak puaskan hati sume org wak..:) so, janji kita tak menyusahkan org kira bagus sgtlah tu..terpulanglah org nak ckp pe pasal kita,hehee

chot said...

rambut sama hitam, hati lain2...ada sebab mengapa Allah jadikan hambanya berbeza2...

yOnnA said...

nasib baik kadang2 kak..
kalo tiap2 hari cmne kak?
hurm..
lumrah hidup..
tanpa kite sendiri sedar..
kite pon kadang2 buat mcm tuh kat
org2 yg kite syg..

Noushy Syah said...

Kadang2...

Kadang2 shaye on9, zura xde
Kadang2 Zura on9 pulak, shaye yang xde..

Kadang2 kita suka, dia tak suka
Kadang2 dia suka, kita pulak xsuka

Kadang2 kita nak, dia xnak
Kadang2 kita xnak, dia nak

Kadang2 kita rajin update
Kadang2 malas aje rasanya

Kadang2 kan...kadang2..and the story or kadang2 never ends....

But I do believe we do have choices in life...it's not like we are forced to do something that we don't want to...even we have to,accepting it dgn redha will take away the negativity of kadang2...

zura lias said...

umie,
hihihi..sumenye kadang-kadangkan..kalo tetiap arie..rosak jiwa kite nk pikir mende yg kadang-kadang..

acai,
haah,penat wak..biarlah org nk pikir ape pun..

chot,
haah..bleh menampung yg mane yg kurang..yg mane terlebeh..ehheheh

yonna,
haaah..cube perbaiki diri..hikss..

noush,
yg palin best..kadang2 shaye on9..noush tak..kadang2 noush on9,shaye tak..hihihihi..payahkan nk cari waktu seragam..tunggu npush kawen dgn syahyayang le..hikss..but i believe..read Quran is a good teraphy..:D