Wednesday, July 27, 2005

Mencari Cinta

Mencari cinta
setiap hari Selasa
jam 9.00 malam..
TV3..
konsep rancangan memaparkan 10 org laki (kalo x silap aku) mencari cinta dr seorg perempuan..perempuan yg bernama elly..merupakan seorang pelajar..(kalo slh betulkan ek)..pemenang yang bertuah seandainya secara realitinya mengahwini si elly nie..majlis kahwen akan disponsor..huhuhuh..bestnye majlis kahwen disponsor..jimat duit..

Abang kerol baru promote program nie td..die ckp best..ermm..setakat nie aku tak terase nak tgk sbb aku rase kalo cinta ade terselit materialistik..boleh ke kite nilai kejujuran cinta tue?Kalo barat aku x eran mcm Average Joe..diorg mmg akan buat ape je sbb duit..
Macam perempuan tue..nak pilih 10 org x penin ke?nk pilih 2 org pun dh rase mcm nk tertunggeng-tunggeng..niekan 10 org dgn pelbagai karakter..opss..bukan 10..9..sorg dh tarik diri sbb jumpe cintanya di antara krew Mencari Cinta..ehehehe..
Kalo aku le membayangkan aku jd si Elly nie...(cehh..xkan jd punye sbb kureng rupa paras)..harharharr...just nk berangan je ek..

  1. Aku xkan cari seorang yang sempurna sbb org yg sempurna nie byk org berebut nak..aku lak bukan jenis nak rebut2..biar rupe buruk janji perangai best..Yang penting..org ensem bukan dlm list aku..org sweet n comey je..^_^
  2. Aku xkan pilih org kaya sbb aku org sederhana..asalkan cukup keperluan hidup..dah rase mcm best dah..xyah nk penin2..
  3. Bile aku kasi satu problem yg susah...wat je kerutan kat muke aku reject...harharhar..br 1 problem dh ade kerutan..kalo 1000 problem..dh jd muke org tua dah..^_^
  4. Asal cakap je nk romantik sampai taik telinge aku pun cair..aku reject gak..waaa..gelii org romantik sgt nie..:D..
  5. Aku bawak gie jumpe member2 aku..kalo xleh masuk..pendiam je..okies..MCOUT..kalo member2 aku x sukerk...MCOUT gak...muahahhaha...(ehh..program nie leh bwk gie jumpe org lain ke?)
  6. Kalo aku bukak topik..topik tue leh dipanjangkan..okies..calon dalam pemerhatian..^_^...espeseli kalo part2 isu semasa nie..
  7. Bile berceriter..sengaje atau x sengaje..slumber atau x slumber..mesti aku nk gelak..okies..calon dlm pemerhatian..
  8. part dh nk abih..bwk gie jumpe family aku yg besar..leh tahan ke xleh tahan dgn karakter setiap ahli family aku..agak2 muke nmpak mcm lain macam...MCOUT..
  9. Last but not least..Tanye2 sikit part agama..nak tgk tau ke xtau..kalo bace Fatihah pun sangkut..REJECT je le...ehehheheh...

*MCOUT= Mencari Cinta Out = AFOUT...^_^

Tapikan..kalo aku jd Elly tue..aku rase aku le org yg paling malu sbb menjaja cinta..bagi aku..Cinta tak perlu dicari..bila sampai masanya..cinta akan datang dgn sendiri..Nak atau xnak..hati kene terima sbb bila cinta yg datang dibiarkan pergi..cinta itu yg akan diingati..tapi bila cinta yg dtg dicemari..cinta lain dibiarkan sepi..

cheewahh...jiwang lak di pagi Rabu..Program Mencari Cinta nie aku akan tgk gak nnti..bile aku rase terbukak atie nk tgk..^_^


No comments: