Thursday, July 21, 2005

Sakit VS Gumbira

selame nie bile aku ckp aku ingin keraskan hati...
ingin simenkan hati ini biar kene hentak dgn traktor pun dinding hati xkan roboh..
Tapi..
macam mana aku ckp pun...
byk mana aku sungguh2 pun..
hati ini akan lembut macam mentega kene panas..
dengan alasan tak sampai hati..
kesian..
x reti camne nk tunjukkan aku jugerk punye atie dan perasaan..
bila terguris..
luka xkan sembuh..
parut xkan ilang..
tapi tadi..bile aku berYM bersama alang aka sueraya..
ayat yg diberi tergiang-giang kat telinge..
mcm nyamuk tgh aim tempat nk gigit kat telinge..
masuk tandas pun aku terdengar-dengar ayat yg alang kasi..
ayat yg buat aku rase macam aku baru sedar dr pengsan..
ayat dr seorg yg berbintang LEO..

" lebih baik biar dua dua sakit "

sampai sekarang ayat tue masih ade kat tepi telinge aku..
aku nk spray dgn ridsect pun xleh sbb ayat nie lari kat otak plak..
dlm otak xleh spray nnti abih sume input aku..

Yang Penting..aku akan cuba..

" dari seorang yg sakit..biar dua-dua sakit..dari seorang yg gumbira..biar dua-dua gumbira.."

lebih baik bergembira dari sakit selama-lamanya..^_^

No comments: