Sunday, July 17, 2005

Malam nie mmg best..aku nk tgk festival filem mlm nie sbb aku nk tgk sepet menang filem terbaik..yeaaaa..x menang pengarah terbaik..dpt pilem mmg okeh arr..yg pelik..kenape mesti era pajirah menang pelakon pompuan terbaik..dh le citer hingga hujung nyawa..citer yg buat aku tgk 14 kali pun aku tido je..aku tgk awal dgn ending je citer hingga hujung nyawa nie..tue pun tgk time tayang kat tibi..at least kalo tiara menang pun xper..
Pelakon lelaki terbaik pun aku pelik..kenape mesti zamarul??citer di ambang misteri tue aku rase x sesuai lansung utk pilem..sesuai utk vcd je..tue pun vcd pirate..huhhh..kenape bukan rosyam noor??bingung..bingungg..
Aku bukan org pilem..aku jugak buta seni..tp sekurang-kurangnye bleh bajet2 le jugak sape yg bleh berlakon..sape yg x boleh berlakon..sape yg layak jd artis majalah posing dlm swimmin pool..muahhahahaha...
Lantak le..keputusan juri adalah muktamad..yg menang bukan aku..yg kalah pun bukan member aku..yg pentin aku sukerk tgk SEPET menang..palin pentin...nampak jason naik stage...muahahahaha..(ketawa guling2 sambil terbayangkan muke jason yg cute)...

lantak le ape name die pun..tetap nk panggey jason gak...

No comments: