Wednesday, July 06, 2005

BUK

Buk kesayangan aku..Buk kerinduan aku..aku duk kl seminggu..seminggu gak arr aku rindu kat buk..rase mcm nk cepat2 je balik..nak main kejar-kejar dgn Buk..nak main nyuruk-nyuruk dgn Buk..nak cium Buk sebelum tido..nak tido sebelah Buk..
Bila aku sampai Ipoh..Buk le yg pertama sambut aku kat depan pintu rumah..terus lompat masuk dlm kereta mcm biaser..aku ingt Buk same mcm dulu..same mcm aku tinggaikan die seminggu sebelum gie kl..tp aku pelik..Buk xnak main kejar-kejar dgn aku..Buk lagie suke duduk diam tgk aku lari-lari mcm org giler..Buk tak gigit tgn aku mcm biaser..Buk lagie suke nk menjilat jer..aku tanye mak..mak kate Buk dh matured..dh ade balak bulu warna kuning..aku xnak caye sbb sebelum nie punye byk jantan nk ngorat die wat derk jer..
Taknak percaye pun aku kene percaye gak..Buk aku dh berubah..Buk aku dh x mcm dulu..kalo dulu malam2 die lagie suke tgk tibi sesamer aku..kali nie die lagie suke kuar malam mcm Bohsia merayap memalam cari jantan..aku panggey "Buk..Buk..Buk.."..slalu kalo panggey camtue mesti Buk masuk balik dlm rumah..kali nie aku panggey..ekor Buk pun x nampak..aku kuciwa..malam tue aku tak dpt cium Buk sebelum tido..aku x dpt main kejar2 dgn Buk..aku x dpt nk gelak2 tgk Buk kaco aku main komputer..
Besok tue mak ckp pepagie lagie Buk dh masuk dlm rumah..Buk tido je sepanjang hari..xmau main..xmau kuar dr bilik..huhuhuh..x dpt main dgn Buk..aku kuciwa lagie..malam tue aku tumbuh tanduk..aku nk pisahkan Buk dgn balak baru die..muahahahahha..Buk dh start pasang badan nk kuar..aku tutup tingkap rapat2...harharharr..x bg Buk keluar..Tingkap tue laluan utama die kalo nk terberak ke nk terkencing ke..tp Buk skarang gune tingkap tue kalo nk datin dgn balak baru memalam..misi berjaya..Buk x jd kuar..die baring2 jer..aku cuit2 idung die..de wat derk je..merajuk le tue..slalu kalo aku cuit die terus ajak main..main kejar-kejar..waaa..aku tertekan..Buk pandai..bile mak dh kuar dr bilik lepas mayang isyak..Buk merayu kat mak nk kuar rumah..mak le bukakkan tingkap yg aku rapatkan tue..Buk terus kuar..x masuk2..mak suh tutup je tingkap tue..Buk dh x masuk mlm2 dh..Buk dh x tido rumah malam2..huhuhu..aku kuciwa lagie..sebelum tido aku masih arap Buk masuk balik dlm rumah..tp aku hampa..aku kene tutup tingkap tue rapat2..kang ade kucin lain nk amik kesempatan nk masuk rumah time Buk takde..
Ptg td..aku nampak jantan miang tue..aku perambat alau die dr rumah..muahahhahahaha..(jahatnye aku..dh mcm bapak Laila alau Majnun dtg rumah)..jantan tue lari mencicit..aku tgk muke Buk sayu je time aku halau..sian plak..aku x kire..jantan nie dh rampas Buk aku..aku xmau kuciwa lagie..ehehhee..mlm nie..aku tutup tingkap lg awal dr semlm..x kasi Buk kuar..muahahahhaa..Buk mmg gune strategi..time aku x nampak..die pegie kat mak..rayu kat mak suh bukak tingkap..mak bukakkan tingkap..waaaa....time tue Buk x mkn lagie..huhuhhuh..kerana cinta Buk lupe mkn minum..aku kuciwa lagie..
Time aku tgh taip entry nie..Buk masuk balik dlm rumah..mintak makanan..aku ingt Buk dh lupe mkn..minum sbb cinta..Buk x lupe lagie rupenye..masih waras..tp aku was-was..Buk nie dara ke lagie..ehehheheh..n time die tgh mkn..aku tutupkan balik tingkap tue..lagie rapat..mak dah nk tido..mesti Buk tak rayu kat mak..hihihih..aku dh nk abih taip entry nie..Buk tgh tido atas kerusi tempat biase die tido..esok kalo die terberak dlm rumah sbb x boleh kuar ikut tingkap mesti mak suh aku basuh berak die..(kalo jd camtue..kucin jantan tue aku perambat dulu)...muahahahhaha..

Hati ini telah dilukai oleh seekor kucin..:(

No comments: