Thursday, July 14, 2005

Hati Ini Telah Dilukai

Semalaman
Terkenangkan diri mu
Lalu airmata ku
Membasahi pipi
Mengapakah kau sanggup
Meninggalkan diri ku
Sedangkan kau tahu
Perasaan ini
Kau berjanji
Akulah kekasih mu
Sanggup ku singkirkan
Semua cinta yang lalu
Tidak ku duga
Ini akan terjadi
Kata perpisahan
Yang kau pinta
Biarkanlah...
Biarkan aku hidup sendirian
Tak ingin ku mengenangkan kisah lama
Biarkanlah...
Biarkan aku hidup sendirian
Kerana hati ini telah dilukai
dgr lagu nie balik time amelya nyanyi..aa..sukerk..sukerk..slh satu lagu aku sukerk..nie lagu Kris Dayanti n aku start sukerk lagu die dr menghitung hari..sore superbb...
apasal aku nk buh lirik lagu nie kat sinie??
jwpn die:
A. aku tgh frust menonggeng
B. aku nk dedicate lagu nie kat someone
C. aku nk suh Buk dgr lagu nie
D. Tiada jawapan yang berkaitan
JAWAPAN: D..reason -> sukati aku arr nk letak aper pun..

No comments: