Tuesday, August 09, 2005

Ain..Ain..Ain..

Ain..aku x dpt bubuh le gambo anak sedare baru aku kat sinie atas alasan malas nk edit gambo..aku mencik pc abang aku..suke buat hal di sgt aku sedang bergumbira menggunakan pc..so..kalo ko nk tgk..ko gie frenster ek..aku buh kat situe..bukan yg baru je..anak sedare yg lame2 pun ade..ahahaha..yg xde anak abang aku no. 2 je..kalo aku rajin..aku gie amik gambo die plak buh kat frenster..jgn plak ingt aku x syg anak sedare yg itue..sume aku sayang..muahss..muahss..rase mcm dh ade anak sendirik plak...ehehehhe...

ain..ko tau tak..
sbb ko promote citer full house..
aku dh x layan sgt extended..
aku sanggup mengabaikan world aku..
semata-mata full house..

ain..ko tau tak..
sbb ko promote citer full house..
aku ibarat makan kenyang ajer..
minum bertambah-tambah..
semata-mata aku nk kuatkan emosi aku..
melayan fullhouse di pc..

ain..ko tau tak..
sbb ko promote citer full house..
aku sanggup tidur pukul 4 pagi..
bangun pukul 8 pagi..
semata-mata nk tgk episod seterusnye dlm full house..

ain..ko tau tak..
sbb ko promote citer full house..
mase aku nk tarik selimut..
aku membayangkan young Jae selimutkan Han Jien mase die demam..
dan akulah Han Jien itu...

ain..ko tau tak..
sbb ko promote citer full house..
aku membuat sejarah bwk keter sambil mata terlelap..
kalo aku mati..mati aku adalah mati katak hari itu..
sbb aku x tido utk tgk full house di pagi yg hening..
n pergie ke KL dgn kepala penin giler..
mata hampir terpejam..
otak blur abih..

semuanya ku redah semata-mata full house..
ko rase wajar atau tak wajar tindakan aku nie..
hasil dari kesungguhan aku..aku berjaya menghabiskan 16 episode..
iskk..kalo le mase study aku bersungguh camnie..
harus makbapak aku bangga dapat anak serajin camnie..

dan akhirnye..ain..ko tau tak..
sbb ko promote citer full house..
aku jugak berjaya menjadi promoter citer full house..
dan mungkin aku jugak akan berjaya menjadi penjual cd full house..
sbb aku dh mendapat tempahan..
dan aku akan jual cd yg diburn itu dgn harga berlipat ganda..
muahahahahahhaha..(aku mata duitan)

ain..ko tau tak..
utk sekian kali akhirnye...
sbb ko promote citer full house..
aku ucapkan ribuan terima kasih..
sbb aku berjaya mencipta fantasi aku sendirikk..
mekasih ain...muahss..muahss...

No comments: