Sunday, July 10, 2005

Ikut Suka Aku

Aku ternampak satu group yg aku rase aku kenal n mmg aku kenal tp aku buat-buat tak kenal sbb aku takut..
1.Salah orang
2.Ntah diorg ingt ke tak aku nie..
3.aku yg pelupe..

bile aku balik rumah..time nk tido..tetibe aku rase mcm nak balik zmn aku tgh syok main..muke-muke yg aku nampak td yg pernah baling kacang sbb perang dlm bas..main rounders sesame..tuisyen sesame..lumba lari laki lwn pompuan..lumba basikal..belajo ngaji sesame..huhuhuh..kenangan tue..kalo aku lupe muke diorg pun..aku still ingt kenangan tue..kenangan yg menghitamlegamkan muke aku...ehehhee..(cover ayat..padahal mmg dh hitam pun)...hihihihi..
Zaman belum skolah..aku le satu-satunye budak pompuan yg mesti nk menyelit dlm group budak laki yg nk lawan main bola sepak..takraw..saje nk mencomelkan diri sendiri..ahakzzzz...(memperasankan diri sendiri)...n aku harus berterima kasih kepada mak sedare aku yang jage aku dr kecik..(Mak aku keje siang hari)..kalo tak sbb aku rapat dgn die..sekarang nie mesti aku dh jd tomboy..mak sedare yg suke pakse aku pakai bedak..pakai skirt..pakai baju kurung..
"makcik..skarang nie orang dh pakai bedak tanpa disuruh...yeahh..baju kurung pun dh bleh pakai..time gie kelas dulu rajin..dh balik umah je x rajin..:p"
ermm..kenangan..sume kenangan..pahit..masin..manis..masam..kalo kenangan tetap kenangan..kenkdg aku rase aku mcm bermimpi sekarang..n aku arap realitinye aku sekarang budak pompuan yang berumur 6 tahun..tp bile aku bangun tidor..aku tetap budak pompuan yg berumur 23 tahun..semakin bertambah tahun..semakin bertambah le umur aku..adakah umur aku seiring dgn kematangan aku??kalo tak ataupun ya...peduli haper aku..muahahhahahha...yang pentin aku bahagia dgn idup aku sekarang dan aku taktau sampai bile aku boleh bahagia dgn idup cengginie..mungkin nanti kebahagiaan tue yg meranapkan aku..sape taukan..so..sediakan payung sebelum hujan..

*entry ini ditaip ikut suka aku..(tanda2 aku tgh tensen n xtau ape mende yg menensenkan aku..rileks zura...be cool)..

sedang tambah coolent kat dlm badan..^_^

No comments: