Monday, July 25, 2005

Cerita A dan Cerita B

aku tgh sibuk main pool dgn member..ntah pesal idung aku asyik bau satu perfume nie yg very familiar dgn aku..otak puas meneke..sape le org yg aku kenal suke pakai bau camnie..kalo ade pun xkan org tue duk sebelah aku..aku tgh sensorg kat depan pc so aku abaikan bau itu..makin diabai..makin kuat lak bau perfume tue..otak aku bekerja keras nk ingt sape yg sukerk pakai perfume camnie..aarghh..x bleh..sifar je memory aku..xkan le perfume aku kot..perfume aku bau lain..aku cium baju kelawar aku..haaaa..mmg dtg dr sinie..
aku duduk dgn sape ek td time tgk tibi..aaa..aku tgk dgn abah..dgn mak..dgn nenek..diorg sume x pakai pefume..asal ade perfume pelik melekat kat baju aku??huhuhuh..nie aku makin risau n makin sukerk sbb aku sukerk bau nie..risau sbb aku duk sensorg n dpt bau-bauan pelik..sukerk sbb aku sukerk mende2 wangi..

moral of the story: belikan aku perfume bleh?perfume dh nak abih..(wat muke kesian)..srupp..srupp...

No comments: