Sunday, July 17, 2005

Buk Pulang Ke Pangkal Jalan

Atas pertanyaan dari beberapa pihak yg berminat dgn Buk yang selalu tanye macam mane Buk sekarang..nie aku kasik tau..plan aku nk pisahkan Buk dgn balak baru; berjaya..muahahahaha..(gelak mcm org jahat)..

Buk dah duk dendiam dalam rumah..
Buk dh balik ke perangai lame..
Buk mcm Buk yg dulu suke tidor kat sebelah aku lepas subuh..
main kejar2..
kaco aku dpn pc..
samer..same..sumenye same..
yang lainnya..
Buk dh jd pelahap..
bangun tido je nk mkn..
lepas lompat2 je nk makan..
lambat sikit kasi mkn..Buk gigit kaki mak xpun kaki aku..
lepas gigit nyuruk mcm kura-kura..
iskkk..geram..geramm..
padan mukerk aku gak..
kalo dulu aku x pisahkan Buk dgn balak baru die..
mesti die xde mase nk pikir bab2 mkn nie..
xde mase nk pikir nk gigit kaki org..
Nielah hasil dr kerja jahat aku..
bile Buk lapar je..
aku kene kasi die mkn..waaaa...
tak sukerk..tak sukerk kasi Buk mkn..
aku lagie sukerk cuci pinggan dr kasi Buk mkn..

cuci keter maleh..cuci pinggan rajin..^_^

No comments: