Saturday, May 21, 2005

zzzzz...

aku just nk ckp...aku ngantokk..nak tido..masa tak sesuai utk tido...kalo aku tido..mesti aku malas dah nak mandi sbb aku tak mandi lagi..aku tak mandi sebab aku sejuk..arie nie sejuk sebab cuaca mendung je..bila cuaca mendung,hati aku pun rasa sayu..rasa sayu yang taktau kenapa,sebab ape dan mengapa..
Perasaan kita memang ada kaitan dengan cuaca..x caye cube test..
Bila cuaca panas..kita rasa letih,rasa nak marah,rasa nak sekeh kepala orang..
Kalo arie mendung..kita rasa sayu,pilu,sunyi,sepi..espeseli kalo kite duduk sorang-sorang..
Bila arie ujan..kita rase..rase..rase..rase best kalo nak tido..disebabkan kat area rumah aku dah ujan..dari mendung bertukar ujan..aku punya perasaan pun dah bertukar..dari sayu,pilu,sepi ..kepada.."bestnye tido.."..lantak le x mandi lagie pun..muahahhaa...
Papaii..aku nak tido..nak melunaskan perasaan aku terhadap cuaca...

No comments: