Thursday, May 05, 2005

--------

siang tadi aku tgk wayang..THe PaciFier..ermm..nk kate tak best..tipu lekan..aku leh gelak gak tgk orang macho kene tukar pampers baby..tapi..tak menyeronokkan sangat le..ehh..same meaning ek..ehehe..watak yang best bagi aku..budak pompuan kiut miut tp gile-gile name die LULU..harharhar..lawak,lawak budak kecik tue..dah le comel mcm anak patung..nak je aku amik die jd peganti anak patung aku yang telah dirosakkan oleh abang-abang aku dengan sangat kejamnya..tue pasal kecik-kecik dulu aku tak minat nak main anak-anak patung nie..lagie berminat join abg2 aku tgk org main bola sepak..main sepak takraw..nasib baik aku tak teruskan aktiviti nie sampai besar..kalo tak mesti name aku ade dlm list PEMAIN WANITA BOLA SEPAK NEGARA..harharhar..
Lepas abih tgk wayang gie shoppin nak beli facial cotton dgn span utk foundation aku..semate-mate nk harga murah sanggup dari Jusco pegie Tesco lak..padahal harga lebey kurang..x kisah..janji puas hati harga lagie murah..ehehe..pastue round2 Tesco singgah Living Cabin nak beli accesories enset..aku dh terpengaruh tgk citer Korea..ade accesories loceng kat enset..comel je..rase mcm bunyi kiut miut je kalo dgr bunyi loceng tue..x jd beli kat Living Cabin..beli kat stall yang ade kat tepi-tepi Tesco..jimat sikit..muahahhaa...dah ade loceng kat enset aku, sebelum tido aku mesti nak kasi loceng tue berbunyi..jangan loceng tue berbunyi sendiri dah le time aku nak tido..waaaa..takutt..aarr..aku dah menakutkan diri sendiri..nak masuk tido le..mule le imagine tinggi gile..dah le xde sape yg jage lagie kat rumah nie..aa..aku x sanggup nak teruskan entry nie..arghhh..

No comments: