Friday, May 06, 2005

Arie Kanak-Kanak Sedunia

jadi kanak-kanak memang best..x payah nk isi2 form nk mintak kerje..x payah pikir.."alamak..perfume dekat nk abih..duit xde..hukhukhuk.."..xde kene bebel kalo bangun lambat..xde kene isi minyak kete sendiri..kalo kate nak ubah balik zaman..jd balik mase kanak-kanak..mmg impossible lekan..so,aku watkan satu malam,arie jumaat,malam sabtu adalah hari kanak-kanak aku dan ateh..ehehehe..
pergie bermain games di FunFair adalah satu cara yang bagus untuk anda rasakan anda seperti kanak-kanak tanpa menghiraukan orang sekeliling..aku dgn ateh memule gie main Giant Wheel..waaa..rase seronot..lagie seronot dgr ateh jerit ketakutan..harharhar..kalo dgr ateh jerit..rase mcm tgh main roller coster yg besar kat Genting tue padahal Giant Wheel tue bergerak mcm kite tgh naik ferri..bleh tak wat perumpamaan camtu ateh?
Lepas seronot dgr ateh jerit..nak dgr lagie ateh jerit..main UFO plak..waaa..lagie best dgr ateh jerit..br heavy metal sikit..kalo nak tau camne ateh jerit..cube bayangkan kite main Solero kat Genting..ehehhee..main UFO tue rase mcm naik kete dgn Abg.Man(abg aku no.3) pastue bukak tingkap luas-luas.Kalo nak rase mcmmane rase die..sile naik kete dgn Abg Man..muahahaha..
Selepas itu kami bermain..main ape ek ateh..lupe le name die..tp aeroplane le..yg terbang..tinggi rendah tue..aku rase aku penah main kat Mines..bukan Mines resort ekk..The mines Shoppin..mase nie ateh tak jerit dah..die dah cool..betul tak ateh?
Last skali main kat Marry Go Round..best je..pelan bangat tp leh sembang lelame dgn ateh..ala-ala romantik..opss..aku bukan Les ekk..
aku cume menghargai kasih sayang dari member-member aku..give and take..orang memberi..kita merasa..orang sudi kite bahagia..abih je main FunFair tue..aku rase satu kepuasan..mungkin kepuasan dpt balik ke zaman kanak-kanak aku..dapat bermain dgn happy..tak payah nk peduli org nak ckp.."ehh..mcm kanak-kanak Ribena le"..tak payah nak hirau mate-mate yang memandang..mulut-mulut yang bercakap.."dah tua bangka pun perangai macam budak-budak"..yeaaaa...sukerk skali..
Ateh..thanks sudi temankan angah gie FunFair..nanti hang dah ada laki..dah ada anak..dah xleh nak main kat Funfair dgn hang..kene main dgn anak hang plak..xleh nak mengimbas zaman-zaman skolah..kite asyik bercerite zaman sekolah kite walaupun suatu ketika kite penah rase xmau duduk di situe..di sekolah itu..

No comments: