Saturday, May 07, 2005

Sayonara...

Aku benci bile aku mula membenci orang..aku benci bila kesabaran aku mula diuji..aku dah cuba menahan perasaan benci aku..aku cuba utk menjadi seorang pelakon yang baik..seorang pelakon yang merasakan sesuatu perkara yang dibenci tiada kesan pada diri sendiri..aku gagal..aku tak mampu bertahan utk terus menjadi pelakon yang berjaya..kalau ade pertandingan award antara aku dgn Rosyam Noor..mmg awal-awal aku dah kalah..gagal sebelum masuk bertanding..
bukan aku tak cuba membuang benci aku..aku cuba dengan mengimbas kenangan-kenangan manis aku bersama orang yang dibenci..bila aku mengimbas kenangan manis..datang titik-titik hitam menutup kenangan manis buat aku terus jd lupa dengan kenangan itu.Akhirnya niat murni aku ingin menghapuskan benci aku menjadi satu pertambahan lagie molekul benci aku kepada orang yang dibenci..aku tau..aku tak sesempurna mana nak membenci orang..aku byk kelemahan..terlalu banyak..aku mmg bersalah sbb tergamak membenci orang..tp salahkah aku kerana keadaan membuat aku membenci..
Selama 6 bulan aku cuba untuk tidak membenci..aku cuba untuk menjadi seorang kwn yang baik..akhirnya aku pasrah..aku tak mampu nak meneruskan lagie..
Utk awak..Semoga berbahagia dalam hidup awak..mungkin ade salah-silap saya..tapi saya tak mampu nak menahan perasaan benci saya..sbb..

"awak,saya pernah cakap kat awak..kalo awk berterus-terang walaupun pahit saya tetap boleh terime tanpa ada perasaan benci atau marah..tapi bila saya rasa saya dikhianati saya susah untuk menerima keadaan balik seperti asal..seperti mana kita pernah berkwn biasa dahulu.."

rindu tapi benci..sayang tapi bingung..^_^

No comments: