Friday, May 13, 2005

Zura Hampa..

Pagi nie aku dikejutkan dengan gigitan manja seekor kucing..bukan setakat gigit tangan..kucin aku gigit kaki,badan sampai aku selimutkan sume badan aku..tue pun die menyelit-nyelit gak nk gigit..dgn erti kata yang lain..die nak suh tuan die bangun..haa..kucin aku(BUK) mmg cenggini perangai die..tue sbb aku sayang bangat..xtau le camne nak berpisah dgn die..hope aku xkan berpisah dgn die selagi ajal aku dan die ade..ehehehe..
Arie nie jugak semangat aku berkobar-kobar..Impian setinggi gunung..Harapan..semoga impian menjadi kenyataan..kerana semangat,impian dan harapan aku keluar ptg tadi semata-mata kerana sepasang baju yang dah lama aku idamkan nak rembat sehelai.. dulu,mmg macam tue gak tp sebab baju idaman aku x jumpe, aku gune duit tue beli cd korea...harharhar..padan muke aku..kali nie baju idaman aku dah aim awal-awal mase aku kuar arie tue..nekad,tekad aku nak beli baju gak..bile sampai je..aku terus menuju misi aku..nak beli baju idaman..cari punye cari..aku konpius, nie ke baju idaman aku..dah rase bukan idaman dah..apesal aku nampak mcm buruk?waa..sekali lagi aku tak jadi beli baju..round2 lalu kedai cd..nmpak citer korea...My Little Bride..mcm best..nasib baik aku x beli tadi..kalo tak mesti duit utk baju aku gune utk CD..
Disbbkan tensen baju tak dapat..aku dgn Ude gie lepak kat Marry Brown sambil bermain buaian kat situe..mule arr aku terase mcm Siti Di Alam Fantasi..makan sambil kerusi beralun dgn lembut..semate-mate nak mkn sambil bermain buaian..aku minum milo ais dgn ayam seketul..tak kisah..janji dapat naik buaian..kalo le kat situe takde org mesti aku nak melalak..nyanyi lagu camnie.."Buai tinggi-tinggi..sampai cucur atap..Belajar tinggi-tinggi..Jgn arap cepat dpt keje Tetap.."..

No comments: