Tuesday, January 23, 2007

Variasi

Kawan-kawan saya komen, bila saya guna kata ganti diri saya, terase macam itu bukannye saya. Mungkin jugak berpikiran seolah-olah membaca blog Siti Nurhaliza. Haih, Siti Nurhaliza takde masa nk karang blog. Siti sekarang sibuk memilih baju-baju yang "sesuai" selaras sebagai seorang Datuk.

Mungkin untuk 2007, saya harus lebih variasi. Pada masa-masa tertentu, harus menggunakan aku supaya orang tau blog ini Zura punye bukan Siti Nurhaliza punye blog.

Banyaknya benda saya perlu buat untuk 2007. Kenapa mesti 2007 ek? Sebab 2006 saya belum terpikir kesusahan kawan saya mengenalpasti samada ini memang benar saya yang menaip entry terbaru ataupun seseorang yang cuba mengklon saya. Ingat profesor Klon je boleh klon orang.
*Harap maap jika tugas profesor Klon bukan mengklon orang kerana saya tidak pernah menonton Lelaki Cicak.*

Jika selepas ini, tiba-tiba terlihat pula kata ganti diri yang lain, jangan ingat Lee Joon Ki pula mengambil alih blog saya. Walaupun dia orang tersayang, memang mustahil mau berkongsi blog. ^_^..

No comments: