Tuesday, January 30, 2007

Cerita Hari Ahad

Saya nak bercerita semalam. Tetapi saya di alam yang berlainan. Tengok-tengok jam sudah menunjukkan pukul 4.30 petang dan itulah masa untuk saya bergerak dari opis. Jadi penceritaan bertukar hari.

Ahad, 28hb Januari 2007, Saya, Adah, Suen, dan Kuza mengatur pertemuan di Mid Valley. Pertemuan tiada perancangan membuahkan plan melihat wayang beramai-ramai.

Kuntilanak
Syaitan
Blood Diamond

Cerita yang dipilih,

The Holiday, 5.30 petang.

Cerita mau bermula, masuklah insan glamer yg dah tak bape glamer beserta suami dan anak-anak. Mata saya bukan terpaku pada insan glemer tapi pada anak tirinya. Wah, hensemnya dia. (kata nafsu yang jahat). Tapi agak sedikit tidak bertamadun. Kaki di angkat di atas kerusi hadapan. Heh, reject, reject. Gaya seperti Orang Kaya Berlagak. Tidak termasuk di dalam lelaki impian saya. (hihihi)

Cerita tamat, mungkin insan glemer ingat dia akan diserbu. Malangnya tidak.

Secara jujurnya, comel dan manis dipandang insan glamer ini. Saya juga boleh tertawan. Tapi jangan la ada yang membuat kesimpulan, saya ini hanya berminat pada perempuan. Salah sama sekali. Saya masih normal.

Kesimpulan yang boleh dibuat, Cerita itu buatkan saya terhibur kerana dapat "menjamu mata". Hahahah..^_^

No comments: