Friday, January 26, 2007

Aku Hampir Hilang Separuh Iman

Series aku tengah bengang. Series aku tengah geram. Kalau diikutkan rasa dalam hati, mau aja aku kasi penampar. Walaupun tapak tangan aku ni tak cukup besar nak penuhkan muka seorang Diva, sekurang-kurangnya rasa perit mesti ada. Sebelum ni, kalau aku ada terselit rasa geram dengan ke"divaan" minah seorang ni, aku boleh tersenyum bila member-member aku bercerita kebengangan dengan "DIVA" ni. Haih, hari ni aku plak kene. Memang rasa macam nak belasah je. Tak takut sebab size dia lebey kurang aku je. Hahahaha..

Ke aku ni makin tua, makin emo. Ataupun disebabkan tensen dengan problem-problem yang ada buat aku lebih sensitif. Tapi aku tak pernah jumpa minah kerek yang selalu ingat taraf dia cuma boleh berkawan dengan mereka-mereka yang stylo dan "jelita" seperti dia. Haih, memang le aku tak stylo, tak jelita tapi aku ada milo tau..Aku boleh minum milo dengan jayanya. Ko tau minum milo Ms Diva?Mesti taukan. Kalo tak, takleh membesar bagai johan.

Tapi bila dah tengahari, aku jadi cool. Tak, sumpah aku tak siram kepala dengan air sejuk. Cool dengan air cond yg macam salji. Hati yang panas dah jadi reda. Mungkin aku harus lebih bersabar sebab sabar separuh dari iman. Hilang sabar, hilang separuh iman le ek.^_^..

1 comment:

Anonymous said...

apehal marah marah nie cik jelita? iskkk