Wednesday, January 17, 2007

As simple As Zura

Saya lihat beg tangan sudah lusuh. Bukan setakat lusuh malah terkoyak sana-sini. Bagi saya, saya tidak peduli asalkan kandungan dalam masih elok. Tapi jika mak melihat, mungkin mak akan jatuh kesian lantas berpikir saya tiada wang yang cukup untuk membeli beg. Saya tidak mahu mak ada perasaan sedemikian jadi semalam saya membeli sebuah beg tangan khas untuk dibawak ke pejabat. Itupun atas bantuan kawan saya ana kerana saya ada masalah mau membeli beg yang sesuai dengan zaman 2007.

Saya ini orang yang ketinggalan zaman. Lebih senang dikatakan, saya tidak tau dan tidak amik tau pesen terkini. Cukup jika boleh diguna dan selesa. " As simple As Zura ".

Sebelum membeli beg, saya singgah di petronas untuk membeli tiket bas. Malangnya tiket bas sudah habis. Sedihnya saya. Pasti dikutuk oleh abang-abang. Kenapa?Biarlah rahsia. *sengeh*.

Apa motif saya nk cerita ni. Takde motif. Entry ini untuk semalam. Saya tidak sempat habiskan lalu simpan sebagai draft. Pagi ini saya sudah lupa apa yang mau dicerita. Jadilah cerita yang merapu-rapu.

Tapi perkara penting dalam entry semalam yang diupdate hari ini. Saya ini orangnya simple. " As simple As Zura". Jika mau menghadiahkan saya sesuatu, saya lebih suka jika barang itu adalah barang kegunaan bukan perhiasan. Paling suka jika ianya sebuah novel atau botol perfume kerana saya sukakan benda yang wangi. Ingat ye rakan-rakan pesanan khidmat negara saya ini. ^_^..

No comments: