Thursday, January 25, 2007

Takde Yang Best..(xyah baca)

Saya survey bersama teman. Jauh berjalan sampai sesat. Ops, bukan berjalan tapi menaiki kereta. Singgah sebentar di Billion Kajang.

Kat situ ada mesin penimbang yang boleh dipercayai. Sekarang, jika saya nampak penimbang, saya ada tarikan mau menimbang. Saya dapat rasa berat saya sudah lari dari kebiasaan. Dulu pakai seluar jeans, perlukan belt. Sekarang, tak ada pun takpa.

Saya menimbang semalam. Berat saya naik lagi 2kg. Arghhh..Memang sudah jadi luar biasa. Dalam risau-risau, saya membeli Kaya Ball 12 biji. Dalam risau-risau, terus lupa menjemput teman makan sekali. Habis semua saya ngap. Lagipun teman sudah membeli Kaya Ball yang lain dan menyimpankan sedikit untuk saya. Saya sahaja tidak sedar diri sampai lupa mempelawa. Eheheh..Sorry..

Sampai di bangi, nafsu makan masih ada. Menyambung sesi makan-makan. Tapi nafsu makin lama makin berkurangan, mungkin penangan Kaya Ball 12 biji. Tapi harus diakui, Kaya Ball warta lagi sedap.

Nampaknya saya tidak serik-serik. Walaupun penimbang sudah memberi amaran, saya masih bolayan dan makan seperti biasa.^_^..

No comments: