Wednesday, March 01, 2006

Selamat Hari Ulang Tahun Angkatan Tentera Darat Malaysia yg ke 73

“Inilah barisan kita,
Yang ikhlas berjuang,
Siap sedia berkorban,
Utk ibu pertiwi”

Selamat ulang tahun angkatan tentera darat Malaysia yg ke 73. Mase darjah 1, sy pernah bercita-cita nk jd askar. Mungkin ada daya tarikan ulang tahun yg sama. Malangnya tinggi tak mencukupi utk jd hero Negara. Juga tidak lupa, Selamat hari ulang tahun utk "TUT" . Cukup 24, cukup masa utk pikir masa depan yg cemerlang, gemilang dan terbilang.

Terima kasih kawan-kawan yg beri ucapan. Tak lupa kenalan yg sentiasa mengingati. Saya bangga mengenali kalian. Saya dikelilingi kawan-kawan yg membahagiakan sy. Bila kawan berdoa semoga sy bahagia slalu, sesungguhnya saya bahagia bila bersama kawan. Saat yang paling membahagiakan saya bila berjumpa dgn seseorang yg digelar sahabat, rakan dan kawan.

Semoga kita berkawan sampai mati. Biar jarang bertemu, biar jarang bertegur sapa, didalam hati ingatan sentiasa. Saya sedih bila dilanda duka tapi sy lg sedih jika sy berduka tiada sahabat, rakan atau kawan di sisi sy.

Sekian ucapan dari "TUT" sempena ulang tahun yg ke -12…opss..24..

Huhuhu, aku dh 24, ohh..tidakkk…ape nie, minyak naik, barang naik, umur naik, tinggi x naik. Berat please, jgn le naik. Aku sekarang dh kuat mkn. Huhuhhu..Mekacey kat Put yg belikan kek, adiah perfume tue buat "TUT" rase mcm jd Paris Hilton…ahhahaha..even x tinggi mcm Paris Hilton. Mekacey gak KFC yg menjilat jari. Lenkali bleh le rase Put masak sampai menjilat jari kaki…^_^..

Mekacey gak kat member-member yg sudi nk luangkan masa bersama. Along, coklat ko kasi anak sedare aku bedal. Cuma, Cuma..nape “mama” x ingt??Selalu bila aku x ingt beday sendiri, mak yg akan ingtkan sambil wish tepat kul 12. Hari nie aku ingt beday aku tapi mak lansung x ingt. Waaa…xper, xper..mak n abah bz sekarang. Tak kisah, ingt ke tak ingt, janji aku tetap ade dalam hati mak n abah…^_^..sentiasa mendoakan kesejahteraan anaknye ini.

No comments: