Friday, March 17, 2006

MInggu ini memenatkan. Minggu sebelum-sebelum penat jugak tapi tak penat seperti minggu ini. MInggu ini tiada masa untuk berYM disiang hari, tiada masa utk membaca blog kegemaran, tiada masa membaca berita terkini, tiada masa membaca artikel-artikel menarik, tiada masa melihat tutorial juga tiada masa mengupdate entry. Hari ini ada masa sebab bilik kerja telah dikunci dan orang bertanggungjawab belum tiba lagi. Jadi hari ini ada masa update entry tapi xde mase berpikir nak buat tag. Sorie put, nnti free, zura wat tag tue.

Hari ini jugak ada lepas geram ERA. Bersesuaian utk sy lepaskan geram jugak hari ni. Lepas geram kene cakap edisi sendiri.1,2,3..

Aku bangun lambat, bukan tak sengaja tapi sengaja sebab semalam aku tidur lambat. Sengaja le tue kirenye sebab aku tau esok aku kerja lagi mau tido lambat. Angkara Stolen Moment, aku sanggup korbankan masa kerja. Aku pecut kereta hari nie dgn pecutan 120km/j. Mungkin kalo kereta yg 1.2cc ke atas tiada masalah, tapi kancil memang ada masalah. Ah, pedulik janji aku sampai awal. Aku boleh sampai dari putrajaya ke cheras dalam masa 15 minit. Oleh itu, gunakan laluan kajang SILK jika mau cepat sampai ke cheras. Jangan lupa dengan pecutan kereta.
Yang aku geram, aku tengah laju, aku guna lorong kanan tapi ade kereta lembap macam siput guna lorong paling kanan. Semua orang yang kelam kabut mengejar punch card macam aku mesti menyumpah-nyumpah kereta macam siput nie sebab kene buat emergency break. Tak pasal-pasal hari jumaat, hari berkat, bahu kanan aku dah jadi ringan.

Utk kereta macam siput, kasi arr sikit ko punye keberatan kat bahu kanan sebab dah kurang sgt nie. Gile babeng aku menyumpah ko tadi. Kalo tak dapat potong kete ko tadi kompem aku leh masuk Spital Sakit Jiwa.

Ini membuktikan teori ramai rakyat Malaysia mempunyai tekanan jiwa disebabkan kejadian-kejadian seperti ini.

No comments: