Thursday, June 09, 2005

Lamenye aku tak berceriter..kalo bukan utk orang lain..tp utk diri sendiri..mase aku tak berceriter di dlm blog..aku berckp dgn diri sendiri..aku x berceriter dgn diari aku sbb aku dh nyurukkan diari aku..lgpun aku dh anggap blog nie mcm diari aku...aku rase byk bende aku nk cerite sepanjang aku merantau..problemnye..time nie jugak le aku rase ngantok bangat..slalu tak mcm nie..nie tanda-tanda aku nk jd dewasa ke?tanda-tanda org dewasa..cepat ngantok ke?ehehehe...tue hanya andaian aku je ek..kang jgn ckp aku memandai wat fakta sendiri..walaupun aku ngantok..prob aku still same..susah nk tidor..aku mmg ngantok..letih..tp mate aku mmg susah nk lelap..kalo dulu-dulu..aku kene amik novel ke..majalah ke..ape2 je le bahan bacaan nk kasi aku tidor..tp skarang nenek aku dah tutp lampu..pasang lampu tidor je..terpakse le aku tukar aktiviti sebelum tido..aku kene berangan dulu sebelum tido(ehehe..aktiviti nie sebenanye mase dulu-dulu pun aku buat jugak sampai skarang)..dlm berangan tue le aku terlelap..aa..nk start tido mmg susah..tp kalo dh tido..nk start bangun tue yg susah..huhhuhuh..aku rase mcm nk tukar proses tue..aku nk start tido senang..start bangun pun senang..aku xmau jd motor lame yg bile kite startkan enjin die..sampai kuar peluh jantan belum tentu enjin tue bunyik..kalo nk stopkan enjin tue pun..belum tentu senang nk stopkan..ade je problem..aa..camne aku nk start tido senang..start bangun pun senang??aku kene mkn ubat tido utk tido ke?abih..kalo nk bangun senang..camne lak aku nk mkn ubat?kene ade org tolon suapkan aku ubat mase tido..and automatik..aku terus terjage..bleh tak camtue?erm..kalo kene camtue..aku kene menyusahkan byk pihak..termasuk aku sendiri..aduii..konpius nie..kalo dh konpius..aku kene le tidokan..nk cari solution..camne aku nk tukar proses aku..aaa..aku tido dulu le..kalo besok bangun aku x dpt cari gak..aku tido balik..n cari lagie..kalo x dpt gak..tido balik n cari lagie..sampai le aku dpt mencari..sekian,terima kasih
aku nk cari proses aku..^_^

No comments: