Friday, June 17, 2005

Ada le beberapa orang tanye aku..

orang 1: kenape ko nie mcm takde problem je?asyik gelak jer..?
aku: ermm..ermm..(tgh berpikir aku nie mmg xde problem ke?)..aku mmg suke gelak..ko tak buat lawak pun aku gelak..tgk aku gelak..harharhar..
orang 1: (macam dah panas hati)..huhh..lansung x boleh nak serius..sume mende nak memain..
aku: aa??aaa??(sengih je)..

orang 2: hai orang bahagia yang takde kerje..
aku: hai jugak..
orang 2: kenape sy tgk awk sentiasa bahagia?
aku: sy sentiasa bahagia ke?tak perasan plak..sbb sy xde kerje kot..tue yg bahagia je selalu..
orang 2: awk xnak kerje ke?nk tunggu orang masuk meminang?
aku:aaah..maybe sy xnak kerje kot..nk tunggu orang masuk meminang..
orang 2: boleh le sy masuk meminang ek..
aku: aa..masuk le..isi form dulu ek..sile..sile..
orang 2: bile boleh datang nie?
aku: bile-bile je bleh..nk dtg subuh pun bleh..

orang 3: hai..wat per hari nie?
aku:wat bodoh jer...
orang 3: wat per skarang (cube serius)
aku: tido..mkn..online..tido..mkn..online..driver..
orang 3: tunggu orang masuk pinang ke?
aku: mmg pun..
orang 3: jgn lupe kasi kad ek..ajak tau..
aku: aah..mesti punyer..nnti kasi address tau..nk kasi kad..

orang 4:xnak mintak kerje ke?
aku:xnak..maleh arr..suke duk mcm nie..goyang kaki jer..
orang 4: bile nak kerje nie?
aku:(iskk..x paham bahasa)..kalo hari nie bleh keje..dh lame org keje tau..
orang 4:gelak2 kecil..(cube control perasaan nk marah)

lebey kurg camnie le org suke tanye kat aku..kenkdg dh tanye semlm..hari nie suke nak tanye lagie..
Ade peribahasa ckp..malu bertanye sesat jln..tp kalo dh terlebih tanye...baik pergie kaunter pertanyaan..mesti suke org kat kaunter pertanyaan nk jwb soklan..kalo rase nak kene jwpn bodoh dr aku..sile le tanye mcm soklan di atas..mesti dgn cara bodoh jugak aku menjwb..harharhar..(gelak jahat)..aku tak marah kalo nk bertanye gak..tp ready le nk dgr jwpn2 bernas aku..series tak marah..(miahahahha)..

rase arie nie mcm x betul sikit arr..^_^

No comments: