Thursday, June 23, 2005

SMS..

ptg td aku dpt sms..bukan sms utk AFUNDI ZURA..sms dr Yahoo Messenger sbb aku online dlm mobile..ehh..cenggitue ke bunyinye?..dr seorg yang tak buat ayat tanye..tp lebih menjurus kepada fakta..bunyinye ginie.. "take care urself..be a matured gurl.." ..ermm..mungkin selepas die membaca entry di blog aku lantas die membuat ulasan sebegitue..mungkin arr..akukan suker nk main agak2 nie..mungkin ke entry di blog nie melambangkan aku x matured?tepuk dada tanye atie..walau ape pun aku ckp..org tetap akan berckp..biarkan si luncai dgn labunye..biarkan..biarkan..
akukan dh wat popup windows.. "ini blog aku..sukati aku nk buh haper.." ..muahahahhaha..
matured atau x matured..aku menyusahkan org ke?kalo menyusahkan..pedulik haper aku..harharhar..(gelak jahat lagie)..yg penting..aku suke nk bercerite kat blog nie..aku baru bace insak personaliti.. "kite mesti sedia bercerite masalah kite pd org lain" ..aku skarang tgh dlm proses nk bangkitkan personaliti diri le nie..muahahahah..(gelak jahat lagie)..aku gak nk hapuskan persepsi sesetengah org yg menganggap aku suke berahsie..ade mende kite kene berahsie..ade mende kite bebas suarakan kata-kata..

dr sms tue..aku nie kategori gurl lg ek..yeahh..^_^..

No comments: