Sunday, June 12, 2005

Sukati Aku..Pendapat aku..Blog Aku..

Semalam aku tgk konsert ke-2 AF3...tgk kat TV..mana mampu nak tgk kat stadium..akukan ORG KAMPUNG..( credit kat kuwe..^_^ )..bila aku tgk KOnsert AF tue..terase arie nie nak jd Kudsia Kahar kejap..aku mcm x puas atie bile tgk blog sana -sinun,chat kat @15,dlm forum sane sinun sume dh jd kudsia kahar..aku pun jd gak..tp xmau komen sume..aku nk komen yg mane aku rase aku nak komen je..sukati aku lekan..blog aku..harharhar..aku start dr sape yg aku nak die masuk final..kalo ade improve..kalo xderkk..aahh..malas nk sokong dah..aku AFSOKONG je..bukan AFUNDI ek..hharharhar..

MAWI - sian mamat nie..aku pun minat sore die..sian sbb sume org berharap tinggi gile kat die bile die lupe lirik je..sume org bantai teruk gile..kalo ikutkan part die lupe lirik tang baris..Dan terlalu cepat ia berlalu..pastue Kini ku sangat terdesak..part baris nie die pepandai tambah hatiku sgt terdesak..sbb lagu nie lagu slow so lirik sgt penting..bg aku arr..vocal die nyanyi lagu nie okeh..xtau le kalo dgr kat stadiumkan..bile aku dgr MAWI nyanyi dgn tutup mata..okeh arr..xde le teruk sgt..harus diulangi..ni lagu rock..kalo nyanyi tanpa ada teran sikit like hattan..lagu nie akan jd mcm lagu Spoon,New Boy..bile teran maybe org yg x sukerk sore2 sebegitu akan rase sumbang..aku rase le..(aku peminat ramli sarip..harharhar)..tp tue arr..sbb terlampau arap mawi wat yg okeh..mawi pun lupe diri jap..sume org jd marah..betui arr mak aku ckp..jgn buat harapan terlalu tinggi..nanti kecewa kalo harapan tue x macam yg kite nak..nk tgk Mawi next konsert plak..kalo menari still x improve..lupe lirik lagie..arrr..ilang le sorg peminat Mawi..muahahahhahah..sayang..sayang..vocal best..

AMELYA - aku mmg sukerk die dr awal lagie..memule aku suke gaya die..waa..sempoii...pastue mase konsert prelude aku suke sore die..sampai le konsert smlm aku still suke die..show die yg palin best aku tgk..sian die..apesal undi die x byk??huhuhu..kalo suh aku AFUNDI..mmg tak arr..kayakan astro je wat per..harharhar..akukan AFSOKONG je..aku teringin nak dengar die nyanyi lagu irama malaysia..kalo die mmg leh nyanyi best gak mase tu..waa..nak die menang..nak die menang..

FELIX - mase konsert prelude aku x suke dgr sore die..time die nyanyi lagu Tiada Lagi Kidungmu..aku ingtkan mesti lari tune gile lagu tue.. xpun sumbangsih ke..waa..die mmg best..sedap die nyanyi lagu tue..smlm die perform pun okeh..lawak..lawak..mase die perform smlm..aku mmg x bayangkan lagu tue lagu alleycats..aku bayangkan tue mmg lagu die..sesuai die buat muke dgn lagu tue..yeahhh..

FUAD - sore okeh..start suke die mase konsert prelude..pastue bile tgk diari..ade sikit kureng dgn mamat nie..mase die nyanyi Pop Ye Ye..jugark sukerk..bile tgk diari..lagie bertambah meluat..tgk die nyanyi lagu Puteri..sore sedap..die wat style sendiri..x ikut Zainal..bile tgk die tolon reza..waaaa..bertambah-tambah tak sukerk..tolon le Fuad..jd le natural..gaya dah ada..sore okeh..perangai x natural tue x best..jd le diri sendiri..kalo die x over actin..mesti die nie ade arapan masuk final..kalo aku nk tgk balik konsert semlm..time Fuad nyanyi nie aku takleh tgk muke die..emosi melampau..mcm dipaksa-paksa..dh jd lawak lak..aku kene dgr je..mmg sedap sore kalo kite tak tgk muke die..muahahahhaha..

Yang lelain..ermm..still aku rase biaser-biaser je..Tambahan..tambahan..REZA pun lupe lirik tau..asal org tak kecoh..sbb reza mmg sume orang tak taruh harapan tinggi..lagiepun lagu tue lagu leh cover dgn menari..lupe lirik pun org tak perasan..sore Reza..ala..hancur..aa..nk tgk konsert next week plak..kalo Reza xleh nyanyi gak..bwk..bwk le die kuar dr AF nie..jd backup dancer je le..paper pun..Reza mmg abg yg best..caya arrr..mesti best adik-adik die..

Bagi aku..AF nie pun mcm putaran hidup kite jugak..bila kita rase terlalu ramai yang menyanjung kita..kita tak nampak bumi kat bawah..kita yakin ape yg kita buat org akan sanjung kita..kita lupa hidup nie macam roda..mungkin hari ni kita disanjung..hari besok kita dilupakan..oleh itu..sediakan payung sebelum hujan..walaupun kita tgk hari-hari yang kita lalui sumenye cerah..jgn terkejut bile tetibe baju kita basah lenjun walaupun beza langkah kaki kita hanya setapak dari cuaca yang cerah..

aku jugark kenkadang luper..walaupun matahari nampak mcm gagah perkasa..bila bulan yang ayu muncul..matahari terpaksa memencilkan diri..umpama seseorang yang mendabik dada kununnya tak pernah mengejar..hanya dikejar..last2 terpakse mengejar walaupun dengan menjatuhkan maruah..

aku nak jd bulan yg ayu bleh..^_^

No comments: