Friday, June 10, 2005

aku rase masa sekarang bergerak pantas,lelah aku nk mengejar..masa tue ibarat kuda..aku nie kenkdg mcm siput..same jugak..hidup..mati..sume tue putaran alam yang kite xleh nk lawan..kite jumpe kwn yg dh lame kite tak jumpe..kite bergurau senda..kite bercerite dan asyik bercerite..kite lupe ape2 problem yg dlm kepala otak kite..kite ketawa dan terus ketawa..sampai le kite kene berpisah sbb setiap pertemuan ade perpisahan..mase tue jugak baru kite tersedar..kepala otak nie byk sgt problem..betui le org cakap..ketawa penawar duka..bila ketawa kite luper sume mende yg kite duk pikir2..mcm tue jugak aku rase mase jumpe member2 aku kat KL arie tue..kitorg tgk wayang..gie genting...mkn samer-samer..ketawa samer-samer..eksiden jugak bersamer..opss..ehehehe..walaupun kat gentin aku x terase enjoy nak main..tp aku enjoy bile dpt kumpul dgn member2 aku..aku x enjoy sbb cuaca yg mendung..kan aku sudah bilang..cuaca nie mempengaruhi emosi...bile mendung..atie kite akan rase sayu..pilu..(rase sedey plak)
hermm..aku rindu rakan-rakanku..bile ek kite dpt kumpul sesame lagie..betul ke masa semakin mendewasakan kita?bagi aku..masa buat rindu aku semakin meimbun..masa buat aku slalu membuang masa dgn berangan..muahahahha..
masa jugak x penah buat perangai aku berubah..suke buat tindakan nekad..cth..aku nekad xmau gie test PTD..aku kuar jugak..gie amik test..tp test aku kat kedai mamak..melepak kat situe lelame sambil cuci mata..aku pegi kuar jugak sbb aku nk amik atie ayah aku..aku pegie kuar melepak kat kedai mamak sbb aku nk amik atie penjaga test PTD..xde le die meluat tgk muke toye aku menjwb exam..so..aku menjaga atie sume pihakkan?termasuk jage atie aku skali..yg palin aku terharu..penjaga test ptd sanggup call aku..risaukan aku yg x pegi amik test..aduhaii..kesian die..
"terima kaseh encik kerana mengambil berat..malangnye sy mmg tidak berminat utk menjd pegawai PTD..mungkin jugak ini yang dikatakan orang sifat degil saya..baru sy ngerti skarang...hihihihi.."
mungkin jugak aku perlu ubah sipat degil aku nie..sipat tindakan nekad aku nie..aku akan cube..
yeahh..cube..maju..usaha..^_^

No comments: