Thursday, June 16, 2005

Coretan Seorang Penagih _ _ _ _ _

aku dh addicted nie..x pernah aku addicted gile camnie..series..huhhuhu..nk kate jatuh cinte??ermm..impossible le kan..aku bukan senang nk jatuh cinte..(eheheh..haitt..haitt)..xtau le nk kategori camne..aku pun penin ape yg best sgt sampai kalo tak tgk sehari rase mcm gundah gelana giler..kalo tak sebut nama "dia" sehari..rase mcm x lengkap idup aku..harharhar..nk kate dh angau??haaa..tidakkk...tidakk..x mungkin..aku lom sampai peringkat camtue..aku lom membutekan diri nk bercinte dgn org yg aku mmg yakin xkan ade permulaan..xkan ade penghujung..huhhuh..camne nie??ape aku nk buat?kalo drug addict, kalo kronik kite antar kat pusat serenti..kalo addict mcm aku nie..nk campak kat mane?ehehehe...(suen..ko bace entry nie..mesti ko rase mcm nk muntah2..xpun nk gelak guling2kan tgk tahap kewarasan aku)..muahahahahha...arghhhh..aku patut stop ketagih aku nie..lelame..abih sume mende aku x buat..asyik duk ingt..'ape "die" buat arie nie ek..'..sedey tak "die" arie nie..huhuhhu..so..aku nk berhijrah..Lepas nie aku kene nyanyi dalam hati.."Hijrah itu pengorbanan..(pengorbanan)..Hijrah membentuk perpaduan..(perpaduan)..Oleh itu,mari semua kita sambut maal hijrah.."yeahhh...sesape nk berhijrah..jom..jom..meh hijrah reramai..ahakzz..

xleh nk hijrah bebyk..nnti idup x meriah..^_^

No comments: