Wednesday, December 10, 2008

Poskad

Patut-patut belek gambar mana nak letak kat blog baru.
Blog khusus untuk kenangan sekolah.
Tapi-tapi,
Terlihat gambar ni,
Teringat aktiviti buhsan semasa cikgu mengajar di depan.



Gambar ni bukan ditangkap time cikgu mengajar kat depan.
Tapi gambar ni dijadikan poskad oleh ude dan acu yang buhsan di belakang tempat duduk saya.
Sedar-sedar gambar dah hilang tapi diganti dengan layanan kad kiriman ala pos dari Pos Laju.


Ini adalah tulisan di belakang gambar.
Saya baca kembali dan senyum.
Kan indah bila kita masuk alam persekolahan kembali.

Friends Forever.

9 comments:

diya said...

amboi. klasik nya poskad tu kak. agak tergagap2 diya nak baca. huhu. mmg seronak zaman2 skolah kak :)

Ted said...

eh, comelnya tulisan.hehe

zura lias said...

diya,
hahaha..mmg klasik..yer ar..poskad 1999..dah 9 taun dah.. :D

ted,
hihhhi...nnti bgtau tuannye.. :D

en_me said...

ammvoiii, nostalgianyerrr.. kannns

zura lias said...

en_me,
klasikkan.. :D

ak_0143 said...

haha
kak zura senyum2 skang kan...
senyum2 kambeng tgk poskad...
beta tau...
kak zura tgh senyum kan...

cmna beta tau?
oho.. beta tak guna kuasa heroes beta...
beta hanya memerhatikan alam sekitar...

sbb bulan penuh hari ni...
nampak bulat...
sama macam masa kak zura senyum!

hahaha

lariiiiiiiiiiiiii

dijahsaad said...

ahahahahahaha,
ni poskad berangan tu eks.hahahaahah

:: Cikgu Wiween :: said...

zura tu gambo zura zmn skoal yek?? kiuttttttttt! hehehe

zura lias said...

kamal,
cisss...memule nampak macam nk puji-puji..lepas tu ade unsur kutukan gak..cis..cis..n ciss..

acu,
hahaha..haah..do u still remember? hikss...tp..kite sume x gie obersea..just acu je maybe..angah doakan..so..poskad nie kire jadi mcm yg benar.. :D

ween,
haah..zaman skolah..mase form 2..badan dh nak membesar mase nie..tapi tinggi cenggitu gak.. ;)