Thursday, December 11, 2008

Entri Peribadi

Entri ini bersifat peribadi.
Patut-patut letak kat private blog,
Tapi macam tak best lak nak bergurau senda kat private blog,
Jadi letak di sinilah.

Ada seorang rakan,
Dia kata,
Datanglah pada hari perkahwinannya,
Karaoke lagu "Pelamin Anganku Musnah"


Saya anggap itu gurauan di pagi hari.
Cuma tadi tak sempat nak balas gurauan secara bersiri.
Sebab terkasima sekejap.

Jadi saya balas di sinilah.
Lagipun, harus di ingat, saya ini pendendam orangnya.
Hahaha.. *Gelak Jahat*

Pagi tadi saya balas,
"takpe..takpe, saya dah bina pelamin baru"

Tapi patut-patut,
Saya nak balas begini,

Saya bukan nak karaoke Pelamin Anganku Musnah,
Saya nak buat ucapan,

"Syukur, Alhamdulillah ini bukan pelamin saya,
Kalau tak, saya tak jumpa cahaya bulan terang di hati,
Terima kasihlah kerana membuang saya,
Saya sangat bahagia sekarang, Alhamdulillah.
Saya doakan kebahagiaan kita semua dengan cara berbeza."

11 comments:

en_me said...

sodeynnyerr.. baik sungguh kamu erk..

Anonymous said...

err... mesej tu utk ex akk ke? diya agak kureng paham lak.

zura lias said...

en_me,
sedey?tak ah..kalo tak..sy x berpeluang rase perasaan skarang..hiks..

diya,
hehehe..nanti..akak bgtau kat ym le ek.. ;)

AiRynnz said...

SALAM ZURA...

dah dapat yang baru lagi baik buat apa pk2 yang lama kan zura kan? :)

semuga zura semakin bahagia skrang

Anonymous said...

owh ok2. diya online lambat sket. adik nak guna laptop :)

AK said...

diya ni... tuh pon tak paham!!!
lambat pickup sungguh!

kijam btol itu laki suh karoke lagu tuh
apa dia ingat dia bagus sngt...

takpe2... kak zura naik je atas pentas karoke tuh
nyanyi lagu ramlah ram "slamat jalan romeo"

hahaha

:: Wiween :: said...

uik?? pelamin anganku musnah? sapa suh zura nyanyi lagu tu?? huhuk ween plak terasa haa isk isk

Max J. Potter said...

adeh, respond kak zura tu best lah. =) tabah sungguh bunyinye. mulia pun ade. nani suke~!

Shu said...

pelamin baru lagi schwweeet kan zura...? ;;) ^wink^~~~

amcek said...

saya, kalau tetiba terkenang kisah2 dulu, pasti menyanyikan lagu ini.

kenangan yang lama menjelma,
ingatanku, padamu, menyala nyala
.....

kamu tahu lagu ini?

zura lias said...

rynz,
salam..ehehhe..past is past..thanx rynz.. :D

diya,
sorie..arie tu diya tegur..akak tgh bz cikit.. tp mcm yg kamal ckp le..;)

kamal,
iskkkk..nape akak x terpikir mase tu nk wat ayat nk nyanyi lagu selamat jalan romeo..iskk..iskkkk...hahhaahah..

ween,
orang masa silam..tapi anggap je die bergurau.. :D .. bergurau x kene tempat..

nani,
bab tabah tu..akak sukerk..hiks..tapi tang mulia tu..tak..hihihih..x mulia mane..kalo ikut atie..rase macam nak maki-maki..hakhakhak..tu kalo ikut atie ar..tp pikir watper nak menyusahkan tangan nak menaip...so..biar je le..

adah,
pelamin aku lom bina lagi sebenarnye..xtau le sweet ke tak.. ;)

amcheck,
ohoo..kalo terkenang kisah dulu..nak nyanyi lagu nie plak.. "My memory..bla..bla..bla.." version korea soundtrack winter sonata..ehehehhee
-----------
memule xtau lagu kenangan tu..tapi bile ade sorg nyanyi..baru leh tangkap... tangkap leleh...