Tuesday, October 28, 2008

Ku Mohon

Setiap hari ku mohon

Agar Kau sentiasa

Memberiku ketenangan

Dalam hati kekuatan

Menempuhi segala

Dugaan yang mencabar ini

Pasti, punya ertinya

Engkau beriku harapan

Menjawab s'gala persoalan

Hadapi semua dalam tenang

Dengan merasa kesyukuran
Ku doa Kau selalu
Mengawasi gerak-geriku

Berkatilah... ku perlu rahmat darimu

Chorus:
Oh Tuhan, terangkan hati dalam sanubariku
Untuk menempuhi segala

Hidup penuh cabaran ini

Oh Tuhan, ku berserah segalanya kepada Mu

Agar jiwaku tenang

Dalam bimbingan mu, selalu

Adakala ku merasa

Hidup ini seperti kaca

Jikalau tidak bersabar

Hancur berderailah akhirnya

Tabahkanlah hatiku

Melalui semua itu, oh

Kuatkanlah, cekalkanlah diriku
Repeat Chorus

Curahkanlah nikmat Mu

Pada hidupku

Repeat Chorus
p/s:
Saya update entry begini kerana:-
a) Jiwa saya sudah bergelodak,memberontak,kepanasan.
b) Saya sudah ketinggalan 2 point demi pertandingan-entry-setiap-hari-milo ais satu tapi saya bz maka terhasillah entry begini.
c) Saya suka-suka nak update entry begini walaupun sudah ada lirik ini di dalam entry terdahulu yang-saya-lupa-entry-bila.
d) Sukatimulah, kata orang yang membaca blog ini tanpa mau pikir kenapa saya update entry begini.
Boleh pilih mana yang ada dalam pikiran memasing.
Nak bukak mp3 lepas tu guna lirik ni untuk menyanyi pun takpe walaupun suara sedap sikit dari Dafi AF.
*Ampun peminat Dafi, ini luahan hati yang jujur dari saya.
Smile..smile..

4 comments:

arsaili said...

salam..bawa bertenang ..ehehe

Teman said...

aduih....ni per hal plak ni.....cik jahhhhh...kakak mu juga sedang mengikut jejak langkahmu....sedang meroyan....

kaklong said...

suara ayg kurang sedap dr dafi. kategori apekah ayg? ahaks

AK said...

lagu ini pernah jadi fav... dulu2!

macam zaman batu dulu kowt...

err old skool la kak ni... kata 18
kalo tensen, remaja skunk suka g clubbing...
jom g clubbing!
ke nak dangdut!?
haha

*aku merepek dalam comment box org*