Saturday, October 25, 2008

Hadapi Dengan Senyuman

Bulan kata,
2 perkara yang buat saya teruja sekarang.

1) Bercerita tentang Slam Dunk
2) Bercerita tentang kerjaya yang saya minati dari kecil, hampir pudar ditelan usia tapi bersinar kembali bila diberi satu peluang yang keputusannya belum diketahui.

Tapi dia lupa,
Saya ada perkara lain yang buat saya teruja.
Tapi,
Rahsia ahh..
Clue,
Kalau sebut nama Poh Kong pun,
Mata saya sudah membulat.
Eh,lupa.
Mata saya sememangnya sudah membulat membesar.

Apapun,
Wish me luck.
Semoga saya berjaya menghadapi semuanya dengan jaya.
Jika tidak,
Tuhan,
Berikan ketabahan kepadaku untuk menghadapi hari mendatang.

"Hadapi Dengan Senyuman"

7 comments:

Unknown said...

aku harap ko success dgn apa jua yg ko lakukan zura...tabah menghadapi segala dugaan dan cabaran...

AK said...

tiba2 jek poh kong terselit di situ...
wah!
petanda ke???
jgn lupa jemput!!!
saya nyanyi free kat situ...
lagu tapi bukan aku..
hahaha

Anonymous said...

jap, mcm penah dgr je word "poh kong" ni kak. errr kedai emas ke? huhu. main bantai je ni :p

moga akk sukses slalu ;)

meen said...

zura, org tua2 kata..kalau nak 'langkah bendul' kena bagi 'kakak' satu persalinan. Maka, jika ke poh kong tu..jgn le lupa kat akak ni haaaaa...hihi

~wish u n bulan all the best*wink

IamYonna said...

hahha
nak rantai emas byk2 mcm dalam mami jarum ke kak :p

Shu said...

zura.. jgn lupa aku!!!

Hajar said...

huhu. adekah poh kong itu berserta dengan dulang? hehe...
apepun, all the best yer? ;)