Thursday, April 10, 2008

Komputer II

Dapat sms dari dr pakar pc.
Dia bilang pc gue sudah sembuh.
Gumbiranya.
Yahooo...

Tiada lagi rasa buhsan.
Boleh sambung kerja.
Boleh sambung main games.
Boleh sambung tengok citer koreasembang di yahoo messenger.

Selepas ini TV akan diabaikan kembali.
Berdebar-debar mau jumpa PC kembali.
Macam debaran Malam Pertama.
Hakhakhak...

Saya guna PC itu sejak dari zaman belajar.
Memang ada rasa mau guna laptop.
Tapi kalau sudah ada laptop, pasti PC akan terabai.
Saya seorang yang setia.
Jadi biarlah guna dulu PC sampai dia betul-betul sudah tidak bertenaga.
Lagipun saya hanya guna komputer bila di dalam rumah.
Luar rumah, saya lagi rela jalan berlenggang.
Sedangkan beg tangan pun saya agak susah mau membawak.
Inikan laptop.
:D..

10 comments:

MZ said...

memang la tak bawak beg tangan tika jalan2, pegang tangan bulan :)) ekekekeke
*tahniah pc dah sembuh. bapo kono agak ehh tu?*

Hafifi said...

sudah sembuh! baguslah..lain kali jangan biar dia buat bkn2 lagi..nnti jatuh skt plak..hehe

myfisol said...

Alhamdulillah....dah sembuh pc tu..

err!..."tengok citer korea" tu apasal tergaris pulak...hehe..hmm..

ak_0143 said...

bagai debaran malam pertama???
penah ke???
macam berpengalaman je...
ish2...

sian tv diabaikan... tuh mesti tv punya sebab la komputer tuh rosak... dia antar sinar radiasi kepada komputer supaya ia rosak! jadi, jauhkan tv anda dari komputer... ia mahkluk berbahaya!!!

tapi yang tak tahan, debaran malam pertama tuh! ahahaha
kalo sekarang dah debaran malam pertama, sian encik bulan dapat debaran malam kedua je... ops!

(melarikan diri ke cakerawala len, supaya tak ditangkap encik bulan!)

chot said...

ko pernah alami ke pd mlm pertama? miahaaaa....

zura lias said...

pokcik,
erk..erk..pegang tgn?pegang tgn di angin lalu je pokcik..bulan jauh sgt..x tercapai akalku nk pegang tgn bulan..hakhakhak..erm..kate dr..sume skali RM58..xde diskaun..kire okies ar..die amik upah dlm 20++...compare dgn sy sendiri kene gie beli PS supply...hikss...

hafifi,
errk..nie msg utk pc ke utk tuan punye pc..:D

myfisol,
alhamdulillah..ehhee..ntah le nape tergaris ek..hikss..

kamal,
hahha...penah rase ar..mase lahir dulu..debaran mlm pertama duduk kt bumi..hihihi..
mungkin ar tv penyebab..dengki sbb akak x tgk tvkan..kan..

en bulan kate xpe..biar le die dpt sipi2 je debaran..hahahhaa...

*en bulan pakai radar nk jejak kamal*

chot,
erk..erk..kalo pernah..aku dh jd mcm sufiah lak..hihihih...

meen said...

zura..pc rosak rupanya eyh..hihi patut la hari tu lama tak berupdate eyh..

hihihi..nak tumpang gelak pasal debaran malam pertama tu la..hiks

zura..zura tgk cite korea yg best2 tu habaq mai kat k.meen skit..nak numpang sekaki hihi

zura lias said...

kak meen,
erk..pc rosak xde kaitan dgn update..zura update kt opis je..kat umah wat mende len..hahhahaa...yg x update sbb bz..

hihihi..nnti kak meen dh rase..kak meen story ek..hikss..

erm,kak meen tgk le citer coffee prince...menarik gak..princess hour ke...hello miss jgn..letih ar nk tunggu part romantik..hahhaa..

Hajar said...

uih? pc rosak?
oho, lps nk jd alasan la xmo buat tag yer? :p

zura lias said...

hajar,
alamak..takleh ke alasan camtu?hikss..