Tuesday, September 11, 2007

Aku Mau - Once

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

*Maaf, saya dilanda simptom malas mengupdate.
Ini lagu kegemaran saya sekarang.

MAAF DIPINTA ATAS SEGALA SALAH LAKU, SALAH PERKATAAN, SALAH BICARA.

SELAMAT BERPUASA. ^_^

6 comments:

MZ said...

'sib baik bukan lagu aku mau kenny rogers ..' ;)) huhuhuhu

Noushy Syah said...

Salam Ramadhan Mubarak..sama2 bermaafan jika ada tersalah bicara yea..

p/s adussssssss petasnya nasi lemak Zura bg tuh..saje tau..cmapai acap kuar tinga..dahle my syahyang xsehat nak bg CPR ....

faisal said...

wak, lagu pe tu? tak pernah dgrla..bleh send kat sy tak,hihii...:)

chot said...

Sebelum cahaya surga padam, Sebelum hidup berakhir, Sebelum pintu tobat tertutup, Sebelum Ramadhan datang,
aku mohon maaf lahir dan bathin....
SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA

Hajar said...

hehe, selamat menyambut ramadhan juga buat awak.
ehe, lagu ni rsnya cm ada kat multiply. tp x sure la...
tp yg ptg saya pnh letak kat blog dulu ;)

zura lias said...

pokcik,
itu pun buley selit-selit sekali..haahhah..

noush,
hikss..ye ke pedas noush..xpe,nk jd malaysian..kene tahan pedash-pedash...hikss..selamat berposer noush..

acai,
leh wak..tp camne nak send ek..*garu2 kepala*..

chot,
aku pun camtue gak..happy ramadhan..:D

hajar,
hehee..tenkiu..selamat berposer awk gak..tu ar..shaye jatuh cinta dgn lagu ni..hikss..1st time dgr terus sukerk..