Tuesday, September 06, 2005

2/9 arie tue aku nk post entry kat sinie..nk bgtau betapa tergezut, happynye aku hari tue..hahaha..aku dpt "anak sedare" baru..yeaaaaa....xtau lg nk kasi nama ape..nampak mcm hitam sume je..fullname hitam..pendek name..TAM..ahahhaha...BUK dh dpt anak..mmg terkejut giler arr..x nampak mcm bunting..siap bleh lompat2..tup-tup duk dendiam dlm kotak dh ade anak..tp aku x tgk le lg anak die camne..huhuhhu..masalah geli dgn binatang2 halus nie..ehehehhe..kesian BUk..sbb kitorg xde kat rumah..die didajalkan dgn kucin jantan miang tue..x sempat nk manja2..dh ade anak..
Masalah skarang nie aku kesian dgn anak die plak..anak duk dendiam dlm kotak..die sibuk nk duduk atas riba mcm biase..mak sedare aku slhkan aku lak..manjakan sgt BUK..die dh jd dependent...eheheheh...
Sekarang nie..aku dh x boley bising2 kalo BUK tgh menyusu anak die..
Aku dh x boleh panggey2 nama BUk kalo die dh masuk dlm kotak..
aku x boleh nampakkan diri aku kalo BUK dh masuk dlm kotak..
arghhhhh!!!!...
sumenye sbb BUK keluar balik dr kotak kalo aku buat tindak tanduk berlawanan dgn di atas..anak die meraung-raung x dpt susu..die sedap2 baring atas riba...huhuhuhuh..

Time aku taip entry nie..BUK lupe diri tidor atas riba..so..aku pun kene tutup pc nk suh die tido dlm kotak dgn anak die..huhhh..mmg nk kene ajor balik..MORAL OF THE STORY..JGN MANJAKAN SGT KUCING ANDA..adios..

panas cuaca ade kaitan dgn entry ditaip..dh jd mcm x betul lak..nk p mandi arr..

No comments: