Tuesday, September 13, 2005

Kisah Semalam dan Hari Ini

Byk benda aku dpt semalam. Dalam satu hari, dari pagi hingga petang. Semalam orang sakitkan hati aku, semalam gak aku sakitkan hati orang. Semalam jugak aku berhubung dgn kawan lama yg begitu lama aku tak jumpa. Ade le dalam 11 tahun takberhubung. Itu pun tak nampak muka sebab gune medium internet. Yang penting,aku sedar..aku rindu die..i miss u fren..really miss u..Dulu-dulu die rakan seperjuangan, rakan sebelahan, rakan mainan, rakan peneman, rakan gaduhan. Sekarang, die rakan yang aku rindu dalam diam. .kalo mase bleh diubah, aku akan pastikan aku sentiasa jd peneman die, sentiasa jd penyokong dia, sentiasa jd pengkritik die. Hope kite bleh jumpe nanti, boleh cerite panjang-panjang..boleh bukak kenangan kita dulu.
Kerana dia, dalam aku sakit hati semalam, aku ada penawar so secara automatik segala sakit hati bersih tapi tinggal baki-baki kotoran degil.
Utk hari nie, aku ditipu oleh seorang rakan. Memule aku tekad malas nak involve dgn member aku nie. Aku terase sgt2..endingnye..Dengan permulaan story yg bagus dr mr. nie..dan berape kali ucapan maap..diakhiri dgn.."sorie..aku memain je..."arghh!!..penat aku membebel..penat aku kasik contoh nk tolon die solve problem..camtue je ayat die??aku xtau hantu ape yg rasuk die sampai die leh wat idea gile camtue..lepas nie, sorie aku nk percaye dah..tergolek-golek le depan aku ckp ade problem..aku x layan punye..aku gelak-gelakkan aje...
.xper..xper..ade lori ade bas...

Some people come into our lives & quickly go..
Some stay for a while & leave footpoints on our heart...
And we are never-ever the same
********************************************

No comments: