Wednesday, September 07, 2005

MIMPI

hari nie mood aku tak menentu..kadang-kadang aku rase mcm happy sgt..mcm x betul pun ade gak..kadang-kadang rase mcm takut sangat..huhuhh..paranoid dh aku skarang..paranoid ape??ntah arr..dalam sebulan dua nie..bila aku bangun tido..aku akan jd pemenung..cube nk pikir ape yg aku buat td..aku tidur ke?ke realiti..kalo realiti..aku takutt gilerrkkkkk..
boleh tak aku ckp..dalam sebulan dua nie..aku jd takut dgn mimpi??aku cube bercerite dgn org2 yg rapat dgn aku..ade yg gelak..mungkin nampak mcm aku bergurau kot..ade yg suh aku basuh kaki sebelum tido...huhuhuhu..AKU TAK BERGURAU..walaupun aku cerite dgn nada gelak2..aku sentiasa basuh kaki sebelum tido..kan kite digalakkan amik air semayang sebelum tido..itu termasuk dlm basuh kakikan??..
Mimpi tue datang x kire aku tido lena ke..x lena ke..bile aku bangun tidor..aku mcm jd blur..ape aku buat dlm mimpi tue..cume ade baper slot je yg aku ingt..tue pun bayang2 jer..kalo sekali dua..mungkin aku bleh abaikan..aku bleh ckp.."ala..mimpi..karut arr..mainan syaitan"..kalo dh dekat 2 bulan kaco aku tido..tensennnnn gilerkkk..aku x pernah kenal sape die..aku x penah berckp dgn dia..kenape dlm mimpi tue mesti ade die..aku x paham kenape die sentiasa masuk dlm mimpi aku...aku konpius pikir sape die??aku penah buat slh ke dgn die??kalo nk suh aku describe sape die dlm mimpi aku..mmg x boleh..aku cume ingt bentuk badan die..rambut die..yg lain sume aku x ingt sbb aku x kenal..sbb aku dh tensen sgt..sebelum nk tido..aku bace citer pasai mawi dulu..leh mawi yg masuk dlm mimpi aku..ahakzz..tue xper le..lg aku sukerkk..muahahahhaha..sekali je le plan aku menjadik..lepas-lepas tue..die jugerk yg masuk dlm mimpi aku..
huhuhuh..aku rase aku kene jumpe psiko le..ehh..betui ke spell die camtue?hahah..belasah je..
trauma dgn mimpi sendirik..kalo ikut nasihat sorg member aku..die ckp camnie.."maybe nie sebenanye clue utk ko...beware dgn laki-laki skarang nie.." muahhahahaa..pastue gelak sesame..mcm POYO jer..hahahhahaha..

No comments: