Friday, September 09, 2005

Mimpi Yang Tak Sudah

Kenapa dalam satu hari..aku terima dua panggilan dari orang yang berlainan..pada hari yang sama..masa yang berlainan..waktu yang hampir sama..
2 panggilan yang mmg selama ini aku elakkan..tapi 2 orang ini jugak yang buat panggilan serentak hari yang sama..
Dalam bulan nie jugak..cerite2 yg dh lame aku tinggalkan..cerite2 yg aku xnak ingt lansung..bangkit dalam bulan nie..orang2 yg sebelum nie dh lame aku x berhubung..dtg berhubung balik..Bulan September bulan perhubungan??
Khabar dari seseorang yang hampir 5 tahun aku tinggalkan..dah lame aku lansung xnak amik tau..dan kalo boleh aku xnak ingt lansung aku penah kenal die..tibe-tibe datang..aku tak pernah undang perkhabaran dr die..yang pasti, dalam bulan nie jugak perkhabaran itu datang..satu ceriter dr die yg agak dikesalkan..
Hari ini awak permainkan orang..besok-besok..permainan itu datang balik dan tiba masa awak dipermainkan..hari ini awak mencipta permainan..esok-esok permainan itu jd realiti dlm hidup awak..
Aku bukan orangnye yg layak nk jatuhkan hukuman..tp cume mengambil iktibar dr ape yg aku dgr..
huhuhhuh..takutnye nk tunggu ape lg yg datang lepas nie..hope yang baik-baik ajer..

Kenangan semalam dah aku tenggelamkan..
aku yakin takkan timbul..
aku pasti takkan berjumpa..
aku harap takkan berhubung..


Yang Baik Berterusan..^_^

No comments: