Friday, September 30, 2005

BUHSAN!!!

hari nie hari palin buhsan,hari nie hari aku bersuka-suka,hari nie hari aku rase malu..
wajar ke aku mendapat imbuhan hasil dr usaha yg tak seberapa. Sampai aku sendiri pun jd musykil..kenape aku di terime kat sinie??maybe br permulaan..maybe sume org nk aku sesuaikan diri aku dgn environment baru. Huhuhhu..kalo le dlm 3 bulan aku masih buat bende yg same, harus aku berkire-kire pergi tempat lain plak. Erm, paperpun sume rezeki dtg dr Tuhan..
Sabo zura, sabo..
Plan aku byk utk life aku tp tak semua yg kita rancang akan menjadikkan. So, aku kene ade backup plan. Yang penting, jalan harus ke depan. Kalo aku menoleh ke belakang pun hanya utk aku ingt-ingt sebg bahan utk aku gelak-gelak,senyum-senyum tp bukan utk menangis.
Kita boleh dgr nasihat org, kita amik ape yg kite rase terbaik tp jln palin selamat kite gunekan care sendiri utk settlekan ape saje yg kite rase mampu utk diri kite. Hanya diri sendiri yg tahu ape yg sesuai utk kita dan apa yg tidak sesuai. Kalo rase ajaran aku nie menyonsang..jgn ikut cara aku sbb ini adalah cara aku.


adios..^_^

No comments: