Sunday, September 11, 2005

Hari Yang Membuhsankan..

Hari Sabtu dan ahad mmg hari yg membuhsankan..kalo hari-hari lain aku ade mende nk buat..kalo hari sabtu dan ahad je aku penin xtau nk buat ape..aku dh pormat pc n aku ghase mcm nk spend mase khas utk arie sabtu n ahad just install sume2 software aku nk gune..malangnye utk hari nie..aku rase MALAS..sume mende aku malas..aku duduk depan pc..round2..gie tgk blog org..main pool..main games.. tp sume mende aku buat..sume aku ghase x best..nk download pun xde mood..argh!!!..mencikk arr rase malas camnie..rase mcm ade mende nk buat..tp xde mood..nk sembang dlm YM..ermm..org2 yg aku slalu sembang..mlm nie lak x online..
nk sembang dekat chat room..huhuhuh..buhsan..dh berkurun aku x masuk chatroom2 nie..dh x reti camne nk sembang..time matrik je gile sekejap...huhuhu..buhsann..buhsann..
kang tido kang..mesti terbangun kul 4 pagie..kang buhsan lg xtau nk wat per..nk tgk cd..xde mood gak..arghh!!..sume xde mood le..kalo dulu..kalo aku buhsan..kalo aku xde mood..aku bace novel..bace magazine..14 kali bace mende yg same..dh tau jln citer..dh hapal pun ape pages lepas tue..aku tetap gak sukerk nk bace ulang-ulang..tp arie nie aku xde mood nk selongkar almari tempat aku letak magazine, novel..argh..!!..pehal ntah hari nie mcm xde mood..
kalo dulu..kalo xde mood..buhsan..aku bukak radio..dgr celoteh isma halil hamzah..skarang die dh xjd deejay..hukhukhuk..tue menambahkan kebuhsanan aku..
iskk...buhsan..buhsannn...rase mcm nk pegie kejar nyamuk le..cari idea baru nk ilangkan kebuhsanan..lalalalllallalala...

No comments: