Monday, October 19, 2009

Mari Berdiskusi Operasi Jenjalan Di Hujung Minggu

Sindrom "Isnin Membosankan" memang dah agak sebati sejak saya menjadi salah seorang yang ada akaun kwsp.
Mungkin ini namanya permainan minda.
Jadi saya cuba untuk melupakan hari-hari setiap hari.
Tapi bila masuk hari Isnin yang saya lupa Isnin adalah hari Isnin,
Sindrom malas nak buat kerja jelas kelihatan.

Simtom-simptom "Isnin Membosankan"

1) Saya asik bukak imo dot im.
2) Saya kerap call Bulan semata-mata nak tanya, "Awak kat mana ni?" walaupun dia dah bagitau banyak kali dia kat bengkel kete.
3) Info-info pasal artis penuh dalam kepala otakku yang padat ni.
4) Saya update blog!!

Saya cuba cari petua guna pakcik google.
Cara menghilangkan penyakit "Isnin Membosankan"

1) Bukak google.
2) Taip "Petua hilangkan Monday Blues"
3) Buhsan ah, klik google maps.
4) Cari Direction dari genting ke janda baik dan dari genting ke ulu yam.
5) Genting -> janda baik = 34 km , Genting -> ulu yam = 24 km.
6) Tak jauh beza. Check dengan member-member, janda baik ni best tak.
7) Mula berchatting dengan cila discuss aktiviti 7hb November.

Akhirnya kesedaran mencari petua hilangkan "Isnin Membuhsankan" digantikan dengan,

"Mari berdiskusi operasi jenjalan di hujung minggu"

2 comments:

IamYonna said...

wahh kakak dah google maps hehe.
akak rindu dekat Bulan eh :D

zura lias said...

yonna,
cara-cara utk ilangkan buhsan..hikkss..rindu???ermm..ermm...*blushing*..